فناوری داخل اتومبیل با سرعتی بیشتر از آنچه تصور می شود در حال پیشرفت است و همچنین ارتقا an یک ماشین قدیمی با ویژگی های پیشرفته نسبت به گذشته آسان تر است. شرکت های متعدد فروش مجدد به رانندگان اجازه می دهند بدون نیاز به خرید خودروی جدید ، از قابلیت های ارتباطی و ایمنی مفید بهره مند شوند. بلوتوث مثالی عالی برای این مورد است - سالهاست که وجود دارد و قبلاً گزینه گران قیمتی بود که فقط در خودروهای سطح بالا ارائه می شد ، اما بدون توجه به سن و ارزش آن ، به یک نسخه ارزان قیمت و آسان برای هر وسیله نقلیه تبدیل شده است.

چگونه می توان بلوتوث را به اتومبیل خود اضافه کرد

از بلوتوث می توان برای برقراری تماس تلفنی (مکالمه از طریق بلندگوهای اتومبیل شما را کانال می کند) یا پخش مستقیم موسیقی از تلفن هوشمند خود استفاده کرد ، اگرچه برخی از سیستم های اساسی محدود به تماس هستند. در هر صورت ، این یک ویژگی است که حواس پرتی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و به راننده اجازه می دهد تا هر دو دست خود را همیشه روی فرمان نگه دارد. به همین دلیل اکثر ایالت ها قوانینی دارند که هنگام رانندگی به تماس بدون هندزفری نیاز دارد.

با این حساب ، بیایید راه های سریع و مقرون به صرفه برای افزودن قابلیت بلوتوث به وسیله نقلیه خود را مرور کنیم.


سیستم های جهانی

بلوتوث Himbox

اگر جدا کردن سیم ها فقط یک فنجان چای شما نیست ، ساده ترین راه برای افزودن بلوتوث استفاده از یک کیت جهانی است ، مانند iClever Himbox Plus. همانطور که از نام آن مشخص است ، این واحدهای مستقل به لطف بلندگو و میکروفون داخلی تقریباً در هر اتومبیلی کار می کنند.

 بسیاری از این سیستم ها روی پارچه آفتاب گیر شما قرار می گیرند یا می توانند با فنجان مکش یا نوار در هرجایی که می خواهید نصب شوند.

این سیستم ها موافقان و مخالفانی دارند. از طرف مثبت ، بسیاری از کیت های جهانی را می توان به راحتی از وسیله نقلیه به وسیله نقلیه دیگر منتقل کرد ، بنابراین اگر زیاد مبادله ماشین انجام می دهید و نمی خواهید هزینه چندین واحد را پرداخت کنید ، می توانید دستگاه را با خود ببرید. متأسفانه ، سیستم هایی که به واحد صوتی کارخانه شما متصل نیستند ، نمی توانند با برنامه های موسیقی تلفن شما ادغام شوند. توجه داشته باشید که نصب دستگاه با نوار می تواند اثری ناخوشایند در داشبورد شما به جا بگذارد.

چند دستگاه جهانی وجود دارد که به واحد اصلی شما متصل می شوند و می توانند جریان موسیقی را به لیست ویژگی ها اضافه کنند ، اما این روند نصب را کمی پیچیده تر می کند. قیمت این دستگاه ها معمولاً از 15 تا 30 دلار است.


واحدهای صوتی پس از فروش


جایگزینی واحد هد خودروی شما گزینه خوبی برای کسانی است که بیشترین طیف عملکرد صوتی را می خواهند. این فرایند نیاز به مقداری نیروی کار دارد و شما باید از سیستم جدید خود به دنبال بازار باشید ، اما اکثر دستگاه ها دارای دستورالعمل های آسان برای دنبال کردن هستند. با صبر و حوصله ، ابزارهای معمول و چند ساعت دیگر ، اکثر افراد می توانند سیستم استریو خود را جایگزین کنند. دردسر نمی خواهید؟ بسیاری از فروشگاه های لوازم الکترونیکی نصب در حدود 100 دلار را ارائه می دهند.


طیف گسترده ای از سیستم های استریو جایگزین در بازار وجود دارد. خوشبختانه ، حتی مقرون به صرفه ترین واحدها از یکپارچه سازی بلوتوث برای مکالمه بدون تلفن استفاده می کنند. همانطور که از نردبان قیمت بالا می روید ، ویژگی هایی مانند پخش موسیقی بلوتوث ، یکپارچه سازی کامل تلفن های هوشمند (بنابراین می توانید از طریق استریو اتومبیل به برنامه های تلفن خود دسترسی داشته باشید) ، پیام کوتاه (خواندن پیام های خود را با صدای بلند ، بنابراین چشم خود را به جاده نگاه دارید) ، و دستورات صوتی در دسترس قرار می گیرند. حتی می توانید واحد هایی با Apple CarPlay یا Android Auto اضافه کنید.

تعداد زیاد دستگاه های موجود در بازار همچنین به این معنی است که شما به احتمال زیاد واحدی را پیدا می کنید که از نظر رنگ و طرح با سهام شما مطابقت داشته باشد. قیمت این دستگاه ها از 40 دلار شروع می شود و برای یک واحد با ویژگی بیشتر تا چند صد دلار تغییر می کند. مارک های برتر مانند Pioneer ، Alpine و Kenwood در حال حاضر مجموعه ای از گزینه های مقرون به صرفه را ارائه می دهند.

آداپتورهای مخصوص خودرو


اگر شما به ظاهر سیستم استریو استوک خودروی خود علاقه مند هستید و بدتان نمی آید سیم های خود را عبور دهید (بدون استفاده از جناس) ، پس یک آداپتور مخصوص خودرو با قابلیت بلوتوث برای شما مناسب است. کراچفیلد و سایر خرده فروشان مجموعه گسترده ای از آنها را به فروش می رسانند.

بهترین قسمت آداپتور کارخانه این است که به طور خاص برای خودروی ساخت و مدل شما طراحی شده است ، بنابراین بهترین کیفیت صوتی ممکن و دستورالعمل های نصب مخصوص خودرو را خواهید داشت. اگر فقط بلوتوث را برای تماس هندزفری و احتمالاً پخش جریانی موسیقی می خواهید (بعضی از سیستم ها محدود به صدای تلفن هستند) ، دیگر نیازی به تعویض کل واحد اصلی نیست.


زمان نصب و دشواری آن به سازنده بستگی دارد ، اما اکثر سیستم ها از شما می خواهند استریو کارخانه ، سیم را در آداپتور بردارید و میکروفون سیمی را به پشت واحد هد هدایت کنید. وقتی همه کارها تمام شد ، شما می توانید از طریق سیستم کارخانه خود از طریق بلوتوث تماس بگیرید و به آنها پاسخ دهید. علاوه بر حفظ زیبایی سهام ، این آداپتورها معمولاً ارزان هستند و هزینه نصب آنها کمتر از 100 دلار است. خودروسازان لوکس به طور کلی هزینه دستگاه های خود را بیشتر می گیرند ، اما سلام ، چه چیز دیگری جدید است؟

خرید FM t


انتقال دهنده یکی از ارزان ترین روش ها برای افزودن بلوتوث به اتومبیل است ، خصوصاً اگر مدل قدیمی تری را در اختیار دارید که فاقد ورودی کمکی است. این یک دستگاه تلفن شکل است که به فندک سیگار اتومبیل شما متصل می شود و یک سیگنال را از طریق یک فرکانس روشن FM پخش می کند. فرستنده را روی 106.3 تنظیم کنید ، برای مثال رادیو خود را با آن فرکانس تنظیم کنید ، و موسیقی را از تلفن یا پخش کننده MP3 خود می شنوید. اکثر فرستنده های FM به شما امکان برقراری تماس هندزفری را نیز می دهند.



شما می توانید با حدود 20 دلار یک فرستنده FM مناسب مانند این واحد Nulaxy تهیه کنید. ما این راه حل را دوست داریم زیرا برای اولین بار مقرون به صرفه است. نصب نیز مورد نیاز نیست. شما به سادگی دستگاه را روشن کرده و روی فرکانس مورد نظر خود تنظیم می کنید. از آنجا که فرکانس های FM از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است ، اگر معمولاً مسافت های طولانی را رانندگی کنید ، این کار کمی تغییر می کند. ایستگاهی که مثلاً در رینو کاملاً واضح است ، می تواند بازدیدهای دهه 90 را در سالت لیک سیتی پخش کند. در طول سفر اغلب خود را درحال بازنشانی ایستگاه خواهید دید. چالش بالقوه دیگر یافتن یک فرکانس باز است. در یک شهر بزرگ مانند سانفرانسیسکو ، اغلب گفتن این کار آسانتر از انجام است. در مناطق دور افتاده ، استاتیک می تواند تجربه صوتی شما را نیز ویران کند.


گیرنده های بلوتوث

Mpow بلوتوث

وقتی گیرنده بلوتوث دارید ، می توانید به سرعت یک دستگاه آماده بلوتوث را با ورودی aux ماشین ما از طریق یک دستگاه جمع و جور کنید. گزینه ها بی حد و حصر است. پس از برقراری ارتباط ، می توانید کارهای مختلفی مانند پخش موسیقی از طریق سیستم صوتی اتومبیل خود ، برقراری تماس تلفنی یا گرفتن تماس تلفنی و موارد دیگر را انجام دهید.


بلوتوث شبیه فرستنده FM است و به روش های مشابه کار می کند. هیچ یک از آنها برای اتصال به دستگاه های دیگر به امواج رادیویی احتیاج ندارند. بلوتوث صدایی شفاف ، واضح و بدون استاتیک به شما می دهد که همیشه فرکانس FM متزلزل را می زند. به خاطر داشته باشید که ماشین شما برای استفاده از بلوتوث هنوز به ورودی کمکی احتیاج دارد. اکثر مدل های مدرن اتومبیل این داخلی را دارند که در گذشته ساخته شده است ، اما بسیاری از مدل های قدیمی تر این ویژگی را ندارند اگر دارندگان خودروهای قدیمی می خواهند از تمام پیشنهادات بلوتوث استفاده کنند ، باید یک سیستم استریو جدید با قابلیت بلوتوث خریداری و نصب کنند.


خوشبختانه در دنیای امروز می توانید از طیف گسترده ای از گیرنده های بلوتوث را انتخاب کنید. انتظار می رود حدود 20 دلار بپردازید. مثل همیشه ، هرچه تکنولوژی پیشرفته تر باشد ، قیمت آن نیز بالاتر است. یکی از گیرنده های مورد علاقه ما Mpow است. به سرعت متوجه طراحی زیبا و جذاب آن خواهید شد که به جذابیت زیبایی آن کمک می کند. اما آنچه آن را برجسته می کند لیست ویژگی های منحصر به فرد آن است. Mpow یک برنامه موبایل قابل بارگیری ارائه می دهد که به شما کمک می کند ماشین پارک شده خود را در یک پارکینگ یا مکان شلوغ قرار دهید. این گیرنده همچنین می تواند همزمان با موفقیت به دو دستگاه مختلف متصل شود. با استفاده از این ویژگی ، می توانید در iPod خود موسیقی را جریان دهید در حالی که هنوز با iPhone خود تماس برقرار می کنید.