پمپ هیدرولیک دنا

پمپ هیدرولیک دنا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: www.enginestok
آماده ارسال ناموجود
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر پمپ هیدورلیک دنای شما خراب شده است و هزینه خرید نوی آن را ندارید و برای صرفه جویی در هزینه ها به دنبال استوک و یا کار کرده میگردید پیشنهاد میکنم از فروشگاه آنلاین قطعات استوک با کیفیت بالای ما پمپ هیدرولیک خود را خریداری کنید ،انجین استوک اولین و بهترین فروشنده قطعات دست دوم خودرو است که توانسته است اعتماد مشتریان بسیاری را از اکثرنقاط ایران به خود جلب کند.

محصولات مرتبط

پمپ هیدرولیک چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ های هیدرولیک در سیستم های محرک هیدرولیک استفاده می شود و می تواند هیدرواستاتیک یا هیدرودینامیکی باشد. پمپ هیدرولیک منبع مکانیکی نیرو است که نیروی مکانیکی را به انرژی هیدرولیکی تبدیل می کند (انرژی هیدرواستاتیک یعنی جریان ، فشار). این جریان با قدرت کافی برای غلبه بر فشار ناشی از بار در خروجی پمپ ، جریان تولید می کند. هنگامی که پمپ هیدرولیک کار می کند ، در ورودی پمپ خلا ایجاد می کند ، که مایعات را از مخزن وارد خط ورودی به پمپ می کند و با عملکرد مکانیکی این مایع را به خروجی پمپ منتقل می کند و به سیستم هیدرولیک منتقل می کند. پمپ های هیدرواستاتیک پمپ های جابجایی مثبت هستند در حالی که پمپ های هیدرودینامیکی می توانند پمپ های جابجایی ثابت باشند ، در این حالت جابجایی (جریان پمپ در هر چرخش پمپ) قابل تنظیم نیست ، یا پمپ های جابجایی متغیر ، که ساختار پیچیده تری دارند تنظیم شود پمپ های هیدرودینامیکی در زندگی روزمره بیشتر است. پمپ های هیدرواستاتیک از انواع مختلف همه بر اساس اصل قانون پاسکال کار می کنند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...