کمک جلو دنا

کمک جلو دنا

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: www.enginestok
آماده ارسال ناموجود
600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید کمک فنر جلوی دنا استوک با کیفیت هستید با خیال راحت میتوانید آن را از فروشگاه آنلاین انجین استوک خریداری کنید تا هم در در هزینه ها صرفه جویی کنید و هم محصولی با کیفیت خریداری کنید ،انجین استوک اولین و بهترین عرضه کننده قطعات استوک و خودرو میباشد.

محصولات مرتبط

کمک فنر چیست؟ 

کمک فنرها ممکن است هیجان انگیزترین قسمت اتومبیل نباشند ، اما به همراه لاستیک و ترمز از عناصر مهم ایمنی یک وسیله نقلیه کمک فنرهستند. آنها در زیر قوس چرخ اتومبیل پنهان شده اند ، بنابراین بر خلاف لاستیک ها به راحتی نمی توان به طور منظم از نظر آسیب و ساییدگی بررسی کرد.

نقش کمک فنر این است که لاستیک های خودرو در تماس دائمی با جاده قرار داشته و به شما در هنگام گرفتن پیچ و ترمز کمک می کند تا بتواند بهینه تر شود. کمک فنرها بخشی از سیستم تعلیق هستند ، بنابراین در صورت فرسوده بودن ضربه ، سواری و راحتی خودرو به خطر می افتد.

مکانیک یک کمک فنر با استفاده از مجبور کردن روغن از سوراخ های کوچک ، با اندازه یا سوپاپ این سوراخ ها "مطابق با مشخصات انتخاب شده برای هر نوع وسیله نقلیه Ð بزرگ یا کوچک ، سالن خانوادگی ، بار حمل املاک ، MPV ، 4x4 یا یک ماشین اسپرت با عملکرد بالا.

خطرات کمک فنرهای فرسوده

اکثر مردم حتی از خطرات احتمالی کمک فنرهای فرسوده آگاهی ندارند و یا اینکه ایمنی وسیله نقلیه آنها ، سرنشینان آن و سایر کاربران جاده به طور جدی به خطر افتاده است حتی اگر تمام ویژگی های ایمنی دیگر به درستی کار کنند. دو نظرسنجی اخیر نمونه ای از میزان مشکل را نشان می دهد. در انگلیس مشخص شد که بیش از 6 میلیون از 25 میلیون اتومبیل موجود در جاده حداقل دارای یک ضربه گیر فرسوده هستند ، در حالی که در بلژیک ، تحقیقات نشان داد که 20-25٪ از رانندگان اتومبیل هایی را با شوک فرسوده رانندگی می کنند.

برای اطلاع از خطرات نداشتن کمک جلو اینجا کلیک کنید


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...