کشویی دنده 3و4 ۲۰7 اصل فرانسه

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: www.enginestok
آماده ارسال ناموجود
1,000,000
10%
900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کشویی دنده 3و4 207 در صورت خرابی میتواند مشکلات جدی را برای خودرو ایجاد کند لذا در صورت هر گونه ایرادیباید کشویی دنده 207 را تعمیر یا تعویض نمود .جنس موجود در فروشگاه انجین استوک را میتوان با نازلترین قیمت تهیه کرد

محصولات مرتبط

دلایل معمول انتقال لغزش چیست؟ 

چند روش وجود دارد که انتقال شما می تواند از این طریق خراب شود. شاید رایج ترین دلیل این باشد که انتقال شما در سطح مایعات کم است. باید مرتباً سطح مایعات وسیله نقلیه خود را بررسی کنید. هنگام بررسی ، اگر کمتر از حد توصیه شده است ، یادداشت کنید. ممکن است فقط لازم باشد مایعات را دوباره پر کنید ، اما اگر مشکل ادامه پیدا کند ، ممکن است نشتی در سیستم وجود داشته باشد.

کشویی دنده 3و4 ۲۰7

دلیل دیگر قطعات مختلف موجود در سیستم انتقال قدرت خودرو شماست. با گذشت زمان ، این قطعات می توانند خراب یا فرسوده شوند. اگر به زودی اصلاح نشود ، به احتمال زیاد منجر به خرابی انتقال می شود.

سرانجام ، گیربکس اتومبیل شما ممکن است با کلاچ مشکل داشته باشد. این متداول ترین مقصر لغزش گیربکس در وسایل نقلیه دارای گیربکس دستی است. تنها راه اصلاح این کار تعویض کلاچ شکسته یا فرسوده است. با این حال ، بیشتر وسایل نقلیه به گونه ای طراحی شده اند که دارای کلاچ های مقاوم هستند. بسته به اتومبیلی که دقیقاً رانندگی می کنید ، باید کلاچ را در هر مکانی بین 20 تا 200 هزار مایل تعویض کنید.

چگونه لغزش گیربکس را برطرف می کنید؟

راه حل این مشکل در نهایت به این می رسد که مشکل دقیق چیست. اگر خودروی شما کم است ، می تواند به سادگی اضافه کردن مایعات گیربکس بیشتر باشد. با این حال ، اگر مایع فعلی سوخته باشد ، انتقال احتمالاً آسیب داخلی دارد که باید بررسی شود. قطعات ، مانند کلاچ یا چرخ دنده های دیگر ، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. یک راه حل ممکن برای این مشکل ممکن است نصب ساده یک سیستم انتقال کاملاً جدید باشد. این گرانترین گزینه است ، اما ممکن است تنها راه برای راه اندازی مجدد ماشین شما باشد. برای کاهش احتمال تعویض کامل ، به محض مشاهده مشکلات ، ماشین خود را بازرسی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...