کشویی دنده 5 ۲۰7 اصل فرانسه

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: www.enginestok
آماده ارسال ناموجود
550,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کشویی دنده 5  207 را با خیالی آسوده از شرکت انجین استوک با ضمانت سلامت کالا خریداری نمایید تاهمکاران در اسرع وقت نسبت به ارسال کالا اقدام لازم را بعمل بیاورند.

محصولات مرتبط

وقتی گیربکس شما بلغزد چه حسی دارید؟ 

هنگامی که در هنگام تعویض دنده می توانید صدای چرخش موتور را بشنوید ، می دانید که وسیله نقلیه شما دچار لغزش گیربکس شده است. برای لحظه ای ممکن است این احساس به شما دست بدهد که گویی در حال عبور از یخبندان هستید. در ابتدا ، به نظر می رسد کنار زدن آن جزئی و آسان باشد. با این حال ، بدون تعمیر و نگهداری مناسب ، این مسئله می تواند تشدید شود ، و شما به دنبال مشکلات انتقال شدیدتر خواهید بود.

علائم دیگر لغزش انتقال چیست؟

علائم لغزش انتقال نیز می تواند نشان دهنده سایر موارد غیر مرتبط باشد. انتقال شما لزوماً در حال لغزش نیست ، اما ممکن است از راه دیگری با مشکل روبرو شود. راه های زیادی برای از بین بردن سیستم انتقال قدرت شما وجود دارد و بهترین کار این است که وسیله نقلیه خود را نزد مکانیک ببرید تا بررسی شود. علائم زیر به طور کلی از نشانه های انتقال لغزش است:

تأخیر در شتاب گیری

بوی سوخته یا بوی غیرمعمول دیگر

دور بیش از حد بالا ، بیش از 3500 دور در دقیقه

مشکل در تعویض دنده ها

پاسخ خشن هر زمان که بتوانید دنده را تغییر دهید

چراغ موتور را به طور مداوم روشن بررسی کنید

صداهای عجیبی که از انتقال می آید

هیچکدام از اینها خوب نیستند. شما می خواهید قبل از بروز مشکل ، بلافاصله ماشین خود را بازرسی کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...