فروشنده فروشنده: www.enginestok
آماده ارسال ناموجود
620,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کمک جلو 207 قطعه ایست که وظیفه ی کنترل و تعادل خودرو را بر عهده دارد. این قطعبصورت استوک در فروشگاه انجین استوک موجود میباشد که بلافاصله بعد از خرید میتوان آنراظرف کوتاه ترین زمان ممکن تحویل گرفت

محصولات مرتبط

کمک جلو 207

کمک فنر یا دمپر وسیله ای مکانیکی یا هیدرولیکی است که برای جذب و رطوبت ضربه های شوک طراحی شده است. این کار را با تبدیل انرژی جنبشی شوک به شکل دیگری از انرژی (به طور معمول گرما) انجام می دهد که سپس پراکنده می شود. اکثر کمک فنرها نوعی داشپات هستند (میراگر که در برابر اصطکاک چسبناک در برابر حرکت مقاومت می کند).


از کمک فنرهای پنوماتیک و هیدرولیکی بهمراه بالشتکها و فنرها استفاده می شود. یک کمک فنر اتومبیل شامل دریچه های کنترل فنر و سوراخ برای کنترل جریان روغن از طریق یک پیستون داخلی است

یک نکته در طراحی ، هنگام طراحی یا انتخاب یک کمک فنر ، این است که این انرژی به کجا می رود. در بیشتر ضربه گیرها ، انرژی درون مایع چسبناک به گرما تبدیل می شود. در سیلندرهای هیدرولیک ، مایع هیدرولیک گرم می شود ، در حالی که در سیلندرهای هوا ، هوای گرم معمولاً به جو منتقل می شود. در انواع دیگر کمک فنرها ، مانند انواع الکترومغناطیسی ، می توان انرژی اتلاف شده را ذخیره و بعداً استفاده کرد. به طور کلی ، کمک فنرها به خودروهای بالشتکی در جاده های ناهموار کمک می کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...