BMW i4 الکتریکی جدید با تسلا مدل 3 رقابت خواهد کرد و ادعا می کند که برد رسمی آن 367 مایل است

مدل عملکرد M به دلیل

BMW i4 رسماً فاش شده است. جزئیات کامل نزدیک به زمان فروش در اواخر سال جاری منتشر می شود ، اما این اولین نگاه ما به مدل سازی مدل نهایی تولید است. i4 در اصل یک نسخه الکتریکی از سری BMW 4 Gran Gran کوپه است ، مدلی مبتنی بر BMW سری 3 اما با سبک کمی براق.

سبک جدید BMW i4 فاش شد


به عنوان یک سالن برقی ، بی ام و i4 2021 رقیب تسلا مدل 3 و Polestar 2 خواهد بود. تصور می شود که یک سالن مرسدس EQC با اندازه مشابه در حال کار است اما ما چیزی ندیده ایم که پیشنهاد کند آئودی یا ولوو قصد دارند یک رقیب الکتریکی i4 داشته باشند - حداقل هنوز

بهترین ماشین های برقی

i4 آینده یکی از اولین خودروهایی است که از سیستم سرگرمی و سرگرمی جدید iDrive 8 BMW بهره می برد. سیستم جدید از دو صفحه نمایش نصب شده کنار هم استفاده می کند و همچنین قرار است در BMW iX SUV و همچنین بسیاری دیگر از مدل های آینده BMW استفاده شود.

BMW i4: پیشرانه ، عملکرد و شارژ

i4 از نسل پنجم فناوری باتری eDrive بی ام و برخوردار است ، باتری 80 کیلووات ساعتی دامنه ادعایی چشمگیر 367 مایل را ارائه می دهد. BMW می گوید که باتری ماشین از طراحی بسیار باریکی برخوردار است و فقط 550 کیلوگرم وزن دارد. این خودرو 523 اسب بخار قدرت تولید می کند و با حداکثر سرعت 124 مایل در ساعت قادر است 0-62 مایل در ساعت را در چهار ثانیه انجام دهد.

2021 BMW i4 - نمای عقب 3/4

همچنین از جدیدترین فناوری شارژ BMW که از شارژ سریع تا 150 کیلووات پشتیبانی می کند ، بهره می برد. با اتصال به یک شارژر سریع ، باتری i4 در حدود 35 دقیقه تا 80٪ می تواند شارژ شود.

بی ام و همچنین تأیید کرده است که محدوده i4 از یک مدل halo M Performance بهره می برد که می تواند 523 اسب بخار قدرت ذکر شده در بالا را داشته باشد. تقریباً مطمئناً مدل های ارزان تری با قدرت کمتر وجود خواهد داشت.

چراغ های جلوی i4 و جلوپنجره های متمایز کلیه از سری 4 منتقل می شوند و خوشه های نور ترمز و درب عقب طراحی مشابهی دارند. در مقایسه با سری 3 ، i4 دارای شیشه جلو عقب و شیشه های عقب با شیب بیشتر است.

2021 BMW i4 - نمای جانبی 6

پیشرانه الکتریکی آن با تزئینات آبی رنگ روی مشبک ها ، دامن های کناری و پخش کننده عقب برجسته شده و جلوگیرهای جلو را خالی می کند تا کارایی آیرودینامیکی را بهبود بخشد. به نظر می رسد چرخ های آلیاژی این خودرو با توجه به آیرودینامیک نیز طراحی شده باشد ، هرچند انتظار داریم طیف گسترده ای از گزینه های چرخ در دسترس باشد.

فضای داخلی i4 در هفته های آینده مشخص خواهد شد و ما انتظار داریم که نشانه های طراحی از BMW iX SUV و همچنین عناصری از مدل های سری 3 و سری 4 را بگیرد. پیش از این ، خودروی مفهومی i4 دارای طرح چهار صندلی بود که صندلی های آن با مواد پایدار ، از جمله میکروفیبر و چرم طبیعی بریده می شدند. در جای دیگر ، جزئیات برنز در اطراف داشبورد و پانل های در قرار گرفته است.

سرگرمی و سرگرمی iDrive 8

در حالی که هنوز فضای داخلی i4 فاش نشده است ، تصور می شود تنظیمات سرگرمی و سرگرمی مشابه iU SUV خواهد بود. iX دارای دو صفحه نمایش است. یکی از آنها یک خوشه شماره گیری دیجیتال 12.3 اینچی و دیگری یک صفحه نمایش لمسی عظیم 14.9 اینچی است که با استفاده از صفحه چرخان در کنار انتخابگر دنده نیز می توان آن را کنترل کرد. دکمه های اطراف با صفحات لمسی در تریم جایگزین شده اند ، در هنگام خاموش شدن احتراق صفحه ها نامرئی هستند.

BMW سطح شخصی سازی مورد انتظار شما را در سیستم جدید iDrive برجسته کرده است که به شما امکان می دهد رنگ نور محیط ، وزن فرمان و حتی گرافیک صفحه را تغییر دهید. طرح های مختلفی برای صفحه لمسی وجود دارد ، از جمله حالت "تمرکز" برای "شرایط رانندگی بسیار پویا" ، و دستیار جدید فن آوری جدید شخصی که می تواند به هر چیزی که می خواهید آن را بنامید تغییر نام دهد. تمام تنظیماتی را که تغییر می دهید می توانید به نمایه راننده اختصاص دهید ، بنابراین تنظیمات برگزیده فردی شما هنگام ورود به سیستم اعمال می شوند.

سیستم ناوبری ، سفرهای مکرر شما را "یاد می گیرد" - مانند رفت و آمد روزانه - و می تواند مسیرها و اطلاعات مربوط به ترافیک را بارگیری کند. به روزرسانی های نرم افزاری از طریق هوا انجام می شود و اگر احساس کند که نزدیک شده اید در فاصله سه متری ماشین "بیدار می شود".

یک BMW سری 3 الکتریکی نیز در دست ساخت است. ما همچنین می دانیم که این برند قرار است طی دو سال آینده انبوهی از مدل های الکتریکی از جمله iX1 ، i5 ، i7 و iX را به نمایش بگذارد.

معنی آن برای خریداران خودرو چیست؟

2021 BMW i4 - نمای جلو 6

هنگامی که اواخر امسال به فروش می رسد ، BMW i4 تمام الکتریکی یک رقیب مستقیم برای تسلا مدل 3 و یک جایگزین الکتریکی واقعی برای مدل های مجهز به مرسوم سری 3 خواهد بود. به نظر می رسد از نظر فناوری و برد با مدل 3 مطابقت داشته باشد که باید برای اکثر دارندگان کافی باشد. به این شهرت BMW برای تولید ماشین های راننده عالی ، به علاوه نشان ممتاز اضافه کنید و i4 می تواند جایگزین وسوسه انگیزی برای

مدل 3 برای خریدارانی که می خواهند سوئیچ را به برق تبدیل کنند.