سه مدل کاملاً برقی جدید

تصاویر ما نحوه ظاهری آنها را نشان می دهد

PHEV برای Countryman بعدی بعید است

MINI فقط تا سال 2030 اتومبیل های کاملاً برقی به فروش می رساند و آخرین خودروی بنزینی این برند در سال 2025 به بازار عرضه می شود. شرکت اصلی آن ، BMW ، تأیید کرد که مارک MINI موتورهای بنزینی ، دیزلی و هیبریدی را به موقع کنار می گذارد تا با انگلستان مطابقت داشته باشد. ممنوعیت اتومبیل های جدید با سوخت متعارف.

MINI همچنین فاش کرده است که یک MINI Countryman جدید در سال 2023 به بازار عرضه می شود. مانند MINI hatch ، این پیشرانه با هر دو پیشرانه بنزینی و برقی در دسترس خواهد بود و تصور می شود که اندازه Countryman بزرگتر خواهد شد. این باعث می شود فضا برای یک SUV دوم آزاد شود ، در حالی که احتمالاً کوچکتر شدن دریچه MINI - اندازه آن مشابه فیات 500 و هوندا e است.

بهترین ماشین های برقی

حرکت به سمت پیشرانه های کاملاً الکتریکی به این معنی است که بعید به نظر می رسد هیبریدهای پلاگین از آن استفاده کنند. همچنین به نظر می رسد جایگزین املاک MINI Clubman و MINI کانورتیبل نشود.

رئیس برند ، Bernd Körber ، به سایت خواهر ما Auto Express گفته است که برنامه برای نسل بعدی MINI تقریباً کامل است.

آخرین بنزینی MINI که در سال 2025 به بازار عرضه شد

”ما فقط به بخشهایی می پردازیم که بتوانیم MINI DNA را بیاوریم. این راهنما در مورد چگونگی توسعه نمونه کارها است "، Körber گفت. "Countryman به یک بخش بزرگتر منتقل خواهد شد و دریچه جدید کوچکتر خواهد شد ، که فضای یک کراس اوور دیگر را ایجاد می کند." تصاویر اختصاصی ما پیش نمایش سه اتومبیل هنگام رسیدن به نمایشگاه را پیش نمایش می کنند.

MINI هاچ بک جدید

قرار است جایگزینی برای MINI نمادین سه درب کوچکتر از خودروی فعلی باشد تا مارک تجاری را به ریشه های خود نزدیک کند. با رعایت نکات ایمنی و فناوری مدرن ، به اندازه MINI کلاسیک کوچک نخواهد بود اما به ما گفته شده است که تا حد امکان جمع و جور خواهد بود. تصور می شود که این اتومبیل دارای یک سبک طراحی به راحتی قابل تشخیص و لمس یکپارچه ای است که خریداران دوست دارند.

نسخه های بنزینی و برقی در دسترس خواهند بود اما انتظار داریم این خودرو فقط به عنوان یک مدل سه در به فروش برسد. EV در چین بر روی یک پلت فرم اختصاصی ساخته خواهد شد ، در حالی که بنزینی احتمالاً در آکسفورد با استفاده از نسخه ای از معماری فعلی MINI hatch ساخته خواهد شد.

کراس اوور جدید MINI

به دنبال MINI هاچ بک بعدی ، یک کراس اوور SUV کاملاً جدید MINI قرار خواهد گرفت که رقیب نیسان جوک ، فورد پوما و رنو کپتور خواهد بود. ما انتظار داریم که جایگزین MINI 5 درب هاچ بک شود و از همان پلتفرم MINI برقی آینده که در بالا ذکر شد استفاده کند. برخلاف دریچه ، فقط به عنوان یک مدل الکتریکی فروخته می شود ، اما خیلی زود است که پیشنهاد می شود تا چه مدت شارژدهی و سرعت شارژ مجدد باتری ها ادامه یابد. ممکن است نام MINI Paceman را بازگرداند.

در مورد سبک کراس اوور ، Körber توضیح داد که به نظر می رسد متفاوت از هاچ بک است: «شما نمی توانید چهره دریچه ای سه در را روی یک SUV اندازه جمع و جور قرار دهید. این کار نمی کند - اما مشتریان چهره [و] دوستانه را می خواهند.

”MINI بسیار با دریچه سه در ارتباط است. این چیزی است که مارک را هدایت می کند. اما دوست دارم تحولی را ببینم. به پورشه نگاه کنید ، جایی که مدل اصلی آن یعنی 911 است ، اما در زمینه های معتبر نیز از مارک تجاری تحول یافته اید. و با آن تغییرات طراحی نیز به وجود می آید. شما طراحی را با بخش متناسب می کنید. "

SUV جدید MINI Countryman

اندازه بعدی MINI Countryman کمی رشد خواهد کرد ، بنابراین فضای داخلی کمی بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد و با BMW X1 و Audi Q3 بیشتر رقابت می کند. یک نسخه الکتریکی در کنار مدل های موتور احتراق به فروش می رسد و EV جای پلاگین هیبریدی را می گیرد. کربر اشاره کرد که برد Countryman الکتریکی می تواند حدود 250 مایل باشد ، که باعث می شود PHEV کار برکنار شود. مانند اتومبیل فعلی ، این خودرو روی پلت فرم BMW ساخته خواهد شد.