برای هر صاحب اتومبیل ، ترمزهای تمیز و با نظم اساسی کلید سواری نرم و راحت هستند. به همین ترتیب ، تمیز کردن منظم ترمزها قسمت مهمی از تعمیر و نگهداری خوب خودرو است. اما دقیقاً چگونه کار می کند؟ چگونه شخص موفق می شود پس از مدت زمان طولانی به طور مثر همه زباله ها ، آلودگی ها و گرد و غبار را كه به طور مرتب روی ترمزها جمع شده است ، پاك كند؟ این همیشه آسان نیست ، اما درک فرآیندهای مناسب تمیز کردن ترمز برای یک کار خوب ضروری است.

در اینجا مواردی است که دانشجویان آموزش بدن سازی در مورد تمیز کردن ترمز باید بدانند.

اسپری تمیز کننده و هر وسیله دیگری که برای انجام کار لازم دارید

وقتی نوبت به تمیزکاری ترمز می رسد ، می توانید اغلب از پاک کننده اسپری استفاده کنید تا کارهای کثیف را به سرعت از بین ببرید. فراموش نکنید که در هنگام تمیز کردن ، یک ظرف در دست دارید تا هر گونه زباله ای که از ترمز می افتد را بگیرید. با اسپری تمیز کردن ترمز ، کار بدون نیاز به جدا کردن هر یک از اجزای ترمز انجام می شود ، حتی اگر لاستیک باید از خودرو خارج شود.

آموزش تمیز کردن ترمز خودرو

در هنگام تمیز کردن ، از لباسی که می پوشید آگاه باشید ، زیرا می خواهید از عینک محافظ ، دستکش و هر چیز دیگری که می تواند شما را از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی محافظت کند ، محافظت کنید. اگر در براکت های کولیس اتومبیل یا صفحه پشتی ترمزها زنگ زدگی وجود دارد ، پس از اتمام سمپاشی ، با استفاده از برس سیمی آن را از بین ببرید.


برای تمیز کردن ترمزها از اسپری استفاده کنید ، اما آنها را در معرض سایر قسمت های خودرو قرار ندهید


هدف جدید جنرال موتورز برای سال 2035

چگونه می توان به طور موثر ترمزها را تمیز کرد و چرا انجام آنها مهم است

هر تکنسین تعمیر بدنه اتوماتیک باید بفهمد که هر زمان که ترمزهای صاحب اتومبیل مملو از اسلحه شد ، باید چه کاری باید انجام شود. پس از جمع آوری ابزارهای مورد نیاز ، ترمزها و اجزای اطراف آن را خنک کنید. دلیل این امر این است که استفاده از پاک کننده ترمز روی فلز داغ می تواند مشکل جدی ایجاد کند ، و باعث احتراق خود به خودی و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی می شود. به یاد داشته باشید که تمیز کردن منظم ترمز از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا روان نکردن کافی براکت های کولیس و از بین بردن زنگ زدگی می تواند منجر به بروز مشکلاتی در راننده شود ، مانع توانایی آنها در توقف یا ایجاد صدای احتمالی ترمز می شود. اگر ترمز را در گاراژ تمیز می کنید ، آنها را روی پایه جک یا بالابر تمیز کنید تا بعد از اینکه چرخ را جدا کردید ، روند کار راحت تر شود.

پس از پاشش ترمزها ، آنها را پاک کرده یا بگذارید تا خشک شوند



نکات دیگری که یک تکنسین تعمیر خودکار بدنه باید بخاطر بسپارد

نکته دیگری که باید در مورد تمیز کردن ترمز برای هر کسی که آموزش فنی تکنسین بدنه را بخاطر بسپارید به خاطر داشته باشید این است که مواد شیمیایی موجود در اسپری می تواند به رنگ و پایان خودرو آسیب برساند. بنابراین ، مطمئن شوید که خود وسیله نقلیه در هنگام تمیز کردن از قرار گرفتن در معرض این مواد شیمیایی به اندازه کافی محافظت شده است. علاوه بر این ، بهترین محیط برای تمیز کردن ترمز در محیط داخلی است. هرگونه تمیزکاری ترمز در فضای باز باید در یک روز پاک و بدون وزش باد انجام شود ، در صورتی که باعث دمیدن پاک کننده به داخل خودرو شود. پس از پایان تمیز کردن ، از یک پارچه برای پاک کردن آنها استفاده کنید یا آنها را بگذارید تا خشک شوند. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که در مورد مقررات محلی در مورد دور ریختن بقایا و اسپری در ظرف خود تحقیق کنید.


جوانب مثبت و منفی خودروهای برقی