بهترین سیستم های خودرو برای سرگرمی 2021

برای معتادان فن آوری ، سیستم اطلاعات و سرگرمی قلب هر اتومبیل جدید است. مانند هر جنبه دیگر اتومبیل ، هر سازنده کار را کمی متفاوت انجام می دهد ، هم برای مهندسی بهترین سیستم و هم برای ایجاد یک تجربه خاص برای کاربر.

بنابراین کدام خودروساز بهترین سیستم سرگرمی و سرگرمی را دارد؟ صادقانه بگویم ، بهتر است در هیچ یک از این سیستم ها فرو نروید و انتظار یک تجربه بی عیب و نقص را نداشته باشید. سرگرمی و سرگرمی هنوز یک مرز کاملاً جدید برای خودروسازان محسوب می شود و خواسته های رانندگی به این معنی است که انجام هر کار دیگری علاوه بر توجه به جاده می تواند دست و پا گیر و ناجور باشد - مهم نیست که رابط اطلاعات و سرگرمی بسیار نرم است. نگه داشتن چشم خود در جاده و دستان خود بر روی چرخ همیشه باید بالاترین اولویت باشد ، اما اکثر سیستم های سرگرمی و سرگرمی فعلی این اجازه را نمی دهند.

همانطور که گفته شد ، این 10 سیستم سرگرمی و اطلاعات بهترین بهترین ها را نشان می دهند. آنها از طیف گسترده ای از خودروسازان می آیند و در انواع مختلف قیمت از نظر قیمت در خودروها موجود هستند. به خاطر داشته باشید که همه ویژگی های یک سیستم معین استاندارد نیستند ، اما در غیر این صورت حتماً هنگام خرید ماشین بعدی خود این سیستم ها را بررسی کنید.


آئودی MMI

بهترین سیستم اطلاعات و سرگرمی

مانند هر چیز دیگری در مورد اتومبیل های آئودی ، MMI نیز تیز و خوب طراحی شده است. این برنامه دارای یک کنترل کننده دوار - همیشه یک امتیاز مثبت است - و یک صفحه لمسی است که می تواند دست خط را در برخی از مدل ها تشخیص دهد. اما آنچه واقعاً MMI را متمایز می کند ، نمایشگر موجود "کابین خلبان مجازی" است. این جایگزین خوشه ابزار می شود که می تواند همه چیز را از یک سرعت سنج دیجیتال گرفته تا تصاویر ماهواره ای Google Maps نمایش دهد. Apple CarPlay و Android Auto در اکثر مدل های جدید آئودی موجود است.

اخیراً ، با مدل هایی مانند Q8 و E-Tron کاملاً الکتریکی ، آئودی از یک صفحه نمایش دوتایی استفاده کرده است که در پایین صفحه جای بیشتر کنترل های آنالوگ را می گیرد. این می توانست یک فاجعه باشد ، اما بسیار خوب کار می کند.


BMW iDrive

BMW یکی از اولین خودروسازانی بود که سیستم جامع سرگرمی و سرگرمی را راه اندازی کرد و سیستم iDrive آن همچنان یکی از بهترین هاست. این از یک کنترل کننده چرخشی برای کمک به راننده در پیمایش در منوها و زیر منوهای مختلف استفاده می کند ، که کمی راحت تر از ضربه زدن مداوم روی صفحه لمسی است. تمام مدل های BMW اپل CarPlay را ارائه می دهند ، اگرچه در هر مدل استاندارد نیست. این خودروساز ابتدا CarPlay بی سیم ، ابتدا با هزینه سالانه ، اما اخیراً بدون هزینه را ارائه داده است.

بهترین سیستم های خودرو برای سرگرمی 2021

BMW برای ارائه Android Auto قدم های خود را کشیده است اما سرانجام نسخه بی سیم آن را با سیستم جدید سرگرمی iDrive 7 در مدل های 2021 در دسترس قرار خواهد داد.

برخی از مدل های BMW دارای کنترل حرکت نیز هستند که به شما امکان می دهد کارهایی مانند تنظیم صدای صدا و پاسخ دادن به تلفن را با تکان دادن دست انجام دهید. فهمیدیم که این بیشتر یک حیله است تا یک موفقیت واقعی. اتصال 5G برای اولین بار در سال 2021 برنامه ریزی شده است.

شورولت MyLink

MyLink دارای آیکون ها و متن های بزرگ ، آسان خواندنی و میزان مناسبی از کنترل های آنالوگ است. همان تنظیم اولیه در سیستم های IntelliLink از مارک های همکار جنرال موتورز Buick و GMC استفاده شده است. رابط کاربری بصری چیزی است که برند برجسته GM ، کادیلاک ، با سیستم های پیچیده تر CUE (مخفف Cadillac User Experience) مطابقت دارد. Apple CarPlay و Android Auto در همه مارک ها موجود است و تقریباً همه وسایل نقلیه جنرال موتورز به صورت استاندارد دارای یک نقطه اتصال Wi-Fi داخلی هستند که می تواند تا هفت دستگاه را پشتیبانی کند. جنرال موتورز همچنین اخیراً افزودن سازگاری آمازون الکسا به وسایل نقلیه خود را آغاز کرده است. وسایل نقلیه مجهز به MyLink همچنین می توانند از GM Marketplace استفاده کنند ، سرویسی که به شما امکان می دهد از داشبورد خود غذا سفارش دهید و هزینه گاز را پرداخت کنید.

کرایسلر Uconnect

صفحه نمایش اسپلیت 12 Ram Ram Heavy Duty Uconnect 2020

Chrysler’s Uconnect یکی از بهترین سیستم های موجود در وسایل نقلیه غیر لوکس است ، اگرچه برای بهترین تجربه واقعاً باید نسخه برتر را دریافت کنید. این معمولاً شامل یک صفحه لمسی 8.4 اینچی است ، اگرچه وانت های Ram دارای صفحه نمایش عظیم 12.0 اینچی و عمودی هستند. Uconnect با گرافیک های آسان خواندن ، کنترل های صوتی منطقی ، صفحه لمسی پاسخگو و Apple CarPlay و Android Auto بر اصول کار مسلط است. اما کرایسلر همچنین در یافتن ویژگی های خاص مدل مانند برنامه "صفحات عملکرد" در اتومبیل های عضلانی دوج یا توانایی ادغام یک سیستم سرگرمی صندلی عقب در مینی ون کرایسلر Pacifica بسیار عالی است.

فورد همگام سازی 3

وقتی نوبت به سرگرمی و سرگرمی می رسد ، فورد شایسته یک جایزه "بهبود یافته" است. سیستم های قدیمی MyFord Touch آن از نظر شرعی بد بودند ، اما سیستم فعلی Sync 3 خطاهای آنها را برطرف کرده است. از این ویژگی می توان به صفحه های لمسی پاسخگو ، منوهای بصری و سیستم فرمان صوتی اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد طبیعی تر صحبت کند. با استفاده از این پایه محکم ، فورد Apple CarPlay و Android Auto ، نقاط داغ Wi-Fi و مهارت آمازون الکسا را برای برخی وسایل نقلیه اضافه می کند. Sync 3 به زودی با Sync 4 جایگزین خواهد شد ، که نسخه های بی سیم CarPlay و Android Auto و همچنین به روزرسانی نرم افزارهای بی سیم را اضافه می کند

آتس Sync 4 در صفحه نمایش لمسی بسیار مسخره آمیز ماشین الکتریکی Mustang Mach-E ظاهر خواهد شد.

هیوندای بلو لینک

هیوندای Ioniq Electric 2020

سیستم سرگرمی و سرگرمی هیوندای پیچیده ترین نیست ، اما آنها بر اصول اساسی تسلط دارند. BlueLink از پردازنده های سریع ، طرح بندی معقول منو و مقدار مناسبی از کنترل های آنالوگ پشتیبان برخوردار است. صفحه نمایش های لمسی بزرگتر از وضوح مطلوبی برخوردار هستند ، اگرچه صفحات کوچکتر که در اکثر Hyundais از نوع استاندارد هستند ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند. هیوندای همچنین به عنوان پذیرنده اولیه فن آوری جدید شهرت دارد. این یکی از اولین خودروسازانی بود که Apple CarPlay / Android Auto ، سازگاری آمازون الکسا و یک برنامه تلفن همراه را ارائه داد که به راننده اجازه می دهد درها را قفل و قفل کند یا موتور را روشن کند. سوناتا 2020 با یک ویژگی کار را کمی جلوتر می برد که به ماشین اجازه می دهد با چند کلیک کلید دکمه اتوماتیک از جای پارک بیرون بیاید.

کیا UVO

داخلی 2020 کیا تلوراید

مانند هیوندای والدین شرکت ، کیا رویکرد منطقی در مورد سرگرمی و سرگرمی دارد. سیستم UVO خودروساز تعادل خوبی بین صفحه نمایش لمسی و کنترل های آنالوگ برقرار می کند و استفاده از آن را برای رانندگان با هر سطح استعداد فنی آسان می کند. Apple CarPlay و Android Auto ، همانند سازگاری آمازون الکسا ، در مدل های خاص موجود است.

مرسدس بنز MBUX

سیستم سرگرمی و سرگرمی مرسدس بنز MBUX

نام مرسدس بنز ممکن است تصاویری از تجملات بی حد و حصر را فراخوانی کند ، اما بهترین سیستم سرگرمی و سرگرمی این خودروساز با مدل های فروتن تر و سطح پایین تری شکل گرفته است. MBUX (مخفف Mercedes-Benz User eXperience) نامیده می شود ، قبل از مهاجرت به کامپکت های مربوط به CLA و GLB و مدل های گران قیمت ، در کلاس A شروع به کار کرد. سیستم های سرگرمی و سرگرمی مرسدس در گذشته مناسب بودند ، اما MBUX مانند هرگز از قابلیت استفاده ناخن برخوردار است. این یک دستیار صوتی را به کار می گیرد که در وهله اول برای این فن آوری در برنامه های خودرویی ، در واقع با اطمینان به گفتار طبیعت گرایانه پاسخ می دهد. چه یکی از مدل های سطح ابتدایی باشد و چه چیزی جذاب ، گرافیک صفحه نمایش به خوبی طراحی شده است ، هم واضح و هم متمایز به نظر می رسد. مرسدس همچنین سازگاری Apple CarPlay و Android Auto را ارائه می دهد.

تسلا مدل 3

مایلز برانمن / روند دیجیتال

تنظیمات سرگرمی و سرگرمی در تسلا مدل S و مدل X برابر است با پر کردن یک موتور عظیم V8 در زیر کاپوت اتومبیل عضلانی: تئوری عملیاتی این است که بزرگتر بهتر است. تقریباً برای همه عملکردهای کنترل ، هر دو خودرو به یک صفحه لمسی 17 اینچی متکی هستند. اگرچه همه ویژگی ها به چنین صفحه نمایش بزرگی احتیاج ندارند ، اما بدون شک یک فناوری چشمگیر است که درایو را با توجه به کنترل ها و فناوری ویژه در اولویت قرار می دهد. تسلا ادعا می کند که پویایی صدا با استودیوی ضبط قابل مقایسه است و برای این کار از مهندسی پیشرفته صدا استفاده می کند. با مدل 3 ، تسلا با از بین بردن خوشه سنج سنتی و استفاده از یک صفحه نمایش مرکزی برای همه چیز ، سطح قبل را بالاتر برد. تسلا همچنین از به روزرسانی های نرم افزاری هوایی برای افزودن ویژگی های جدید از جمله بازی های ویدیویی استفاده می کند. گویی افراد متخصص فناوری برای دوست داشتن این خودروساز از دره سیلیکون به دلیل دیگری نیاز دارند.

سرشماری ولوو

بهترین سیستم اطلاعات و سرگرمی

Volvo Sensus به شما امکان می دهد ماشین خود و همه سیستم های رسانه ای آن را به راحتی کنترل کنید. آخرین نسل این سیستم اطلاعات و سرگرمی از صفحه لمسی قرص مانند استفاده می کند که برخلاف اکثر سیستم های اتومبیل ، در حالت عمودی جهت دارد. این پر از گرافیک واضح و با کیفیت است - در اینجا هیچ کدر نیست - و به طور یکپارچه ای در داشبورد هر ولوو که در آن نصب شده است ترکیب می شود.

ولوو سرنسی قابلیت های پیشرفته با فناوری پیشرفته رابط کاربر پسند را به ارمغان می آورد. از آنجا که این طراحی چیزی شبیه صفحه لمسی تلفن شما است ، تجربه کاربر نسبتاً شهودی است. از تلفن هوشمند یا صفحه لمسی داخلی خودرو برای کنترل تقریباً همه چیز در ماشین خود ، از جمله هوا و گرما ، سیستم قفل ، جهت ها و موارد دیگر استفاده کنید.