فولکس واگن ID.4 2021 اولین اتومبیل برقی ارزان قیمت نیست ، اما VW معتقد است که این اتومبیلی خواهد بود که در نهایت دنیا را به سمت برقی شدن سوق می دهد.

این کاملا بلند پروازانه است ، با توجه به ID.4 فقط به دلیل رسوایی دیزل فولکس واگن وجود دارد. هنگامی که در تست های آلایندگی تقلب شد ، VW به EVS متمرکز شد تا چهره را حفظ کند ، اما این چیزی بیش از یک تلاش روابط عمومی است. فولکس واگن وزن کامل زیرساخت های تولیدی و شبکه نمایندگی خود را پشت EV قرار می دهد و می گوید ID.4 برای فروش با خودروهای بنزینی معروف مانند هوندا CR-V و تویوتا RAV4 رقابت خواهد کرد.

2021اولین بررسی درایو فولکس واگن ID.4: اشکال رعد و برق

در حال حاضر ، به احتمال زیاد ID.4 در برابر اتومبیل های برقی با قیمت مشابه ، مانند هیوندای کونا الکتریک ، کیا نیرو EV ، نیسان لیف و شورولت بولت EUV که اخیراً رونمایی شده است ، خرید می شود. این اتومبیل ها همه محدوده قابل قبولی را با قیمت های اصلی ارائه می دهند ، اما هیچ یک انقلابی EV ایجاد نکرده اند (بدون جناس). آیا VW می تواند بهتر عمل کند؟

برای فهمیدن این موضوع ، ما چند روزی را با یک نسخه 2021 Volkswagen ID.4 1 نسخه سپری کردیم که دارای قیمت پایه 45190 دلار است. این مدل قبلاً فروخته شده است ، اما از لحاظ مکانیکی با ID.4 Pro S ، مدل رده بالای خط معمولی یکسان است. Pro S با قیمت 46190 دلار به صدا در می آید ، در حالی که ID.4 Pro با قیمت پایه 41190 دلار است. بخاطر داشته باشید که برخلاف برخی از رقبا ، فولکس واگن هنوز واجد شرایط اعتبار کامل مالیات 7500 دلار است.

طراحی و داخلی

فولکس واگن ID.4 را یک SUV می نامد که مشابه Tiguan مجهز به بنزین است ، اما سبک آن این را مشخص نمی کند. در حالی که ID.4 دارای برخی از عناصر طراحی SUV مانند ، روکش پلاستیکی بدنه و ارتفاع سواری کمی بلند است ، به نظر می رسد بسیار شبیه هاچ بک فولکس واگن ID.3 در بازار اروپا است.


این طراحی بخشی از استراتژی VW برای جذابیت بیشتر اتومبیل های برقی است. خریداران آمریکایی SUV را به هاچ بک ترجیح می دهند ، بنابراین VW زحمت آوردن ID.3 را به اینجا نمی آورد. ID.4 همچنین تنها EV نیست که مرز بین SUV و هاچ بک را محو می کند. می توانید همین حرف را در مورد Chevy Bolt EUV یا Hyundai Kona Electric بگویید ، و همچنین مدل های پیشرفته تر Ford Mustang Mach-E و Tesla Model Y. با این حال ، مطمئن نیستیم که خریدارانی که می خواهند یک SUV واقعی پیدا کنند یا نه یک ظاهر طراحی شده ID.4 جذاب است.

فولکس واگن  2021

V.4 گفت: ID.4 اولین وسیله نقلیه فروخته شده در ایالات متحده است که مبتنی بر پلت فرم MEB گروه فولکس واگن است ، معماری مدولار برای اتومبیل های الکتریکی که همچنین ID.3 را پشتیبانی می کند و همچنین برای چندین مدل آینده دیگر نیز استفاده خواهد شد. . با استفاده از فرمول پیشگام تسلا ، MEB بسته باتری را در زیر زمین قرار می دهد تا فضای داخلی را به حداکثر برساند. برخلاف تسلا ، VW یک "ناخوشایند" را شامل نمی شود و در عوض ترجیح می دهد کابین را برای فضای بیشتر مسافر بیشتر جلو ببرد.


این طراحی بخشی از استراتژی VW برای جذابیت بیشتر اتومبیل های برقی است.

صحبت از فضای مسافر است ، ID.4 نمی تواند کاملاً با SUV های بنزینی که فولکس واگن به عنوان رقبا معرفی کرده مطابقت داشته باشد. فضای پای جلو و عقب نزدیک به Toyota RAV4 است ، اما هنوز هم پشت هوندا CR-V است. فضای جلو VW بیشتر از هوندا یا تویوتا است اما فضای عقب آن کمتر است. در مقایسه با سایر اتومبیل های برقی ، ID.4 فضای مناسب بیشتری برای سر فراهم می کند ، اما فضای پا در هر دو ردیف صرفاً متوسط است.

ID.4 با 30.3 فوت مکعب با صندلی های عقب در محل و 64.2 فوت مکعب با صندلی های تا شده ، فضای بار بیشتری نسبت به سایر خودروهای برقی در این محدوده قیمت ارائه می دهد ، اما بسیار کمتر از بنزین های CR-V و RAV4.

در طراحی داخلی همان مینیمالیستی مضمونی وجود دارد که سایر مدل های اخیر فولکس واگن دارد. سطح پایین تر ID.4 Pro دارای روکش پارچه ای است و حتی مدل های ID.4 Pro S و نسخه 1 نیز فقط با روکش چرم و نه روکش چرم واقعی در دسترس هستند. حداقل می توانید به ماساژ دادن صندلی های جلو ارتقا دهید. دید به جلو عالی بود ، اما دید عقب با ستون های ضخیم و یک پنجره کوچک عقب مختل می شد. این چیزی نیست که شما در CR-V یا RAV4 با آن کنار بیایید.

فناوری ، سرگرمی و سرگرمی و کمک راننده

ID.4 به صورت استاندارد با صفحه نمایش لمسی سرگرمی و سرگرمی 10.0 اینچی و خوشه ابزار دیجیتال 5.3 اینچی ارائه می شود. Wireless Apple CarPlay و Android Auto نیز استاندارد هستند و می توانید آن را به یک صفحه نمایش لمسی 12.0 اینچی ارتقا دهید.

فولکس واگن همچنین ID.4 را به برخی از ویژگی هایی مجهز کرده است که به طور معمول در این محدوده قیمت مشاهده نمی کنید ، از جمله سیستم تشخیص صدا به زبان طبیعی ، که به "سلام شناسه" سریع پاسخ می دهد. این خودرو همچنین دارای ID Light - یک نوار سبک در پایه شیشه جلو اتومبیل است که برای انتقال پیام به راننده طراحی شده است. به عنوان مثال ، هنگامی که درها را قفل می کنید یا قفل آنها را باز می کنید ، چشمک می زند ، برای حالت های مختلف درایو تغییر رنگ می دهد و به عنوان سیگنال روشنایی داخل کابین با هماهنگی سیستم ناوبری عمل می کند.

صفحه لمسی بسیار عالی بود ، دارای گرافیک زیبا و طرح بندی بصری منو بود. فولکس واگن حتی انتخاب صفحه اصلی به سبک گوشی های هوشمند با آیکون ها یا نمای تقسیم صفحه را که معمولاً بیشتر در سیستم های سرگرمی و سرگرمی داخل اتومبیل است ، ارائه می دهد. ما از سیستم تشخیص صدا قدردانی می کنیم

توانایی m در درک دستورات ساده مانند "بالا بردن دما" یا "روشن کردن فرمان گرم شده" ، اما در صورت لزوم پاسخ آن کند بود. ID.Light علاوه بر این که فضای داخلی را مانند یک فضای خیره کننده جلوه می دهد ، هدف خاصی را دنبال نمی کند.


صفحه لمسی بسیار عالی ،گرافیک زیبا و طرح بندی بصری منو

هنگامی که آنها از تشخیص صدا یا صفحه لمسی استفاده نمی کنند ، Volkswagen باعث می شود رانندگان به صفحه لمسی لمسی اعتماد کنند ، که استفاده از آنها هنگام رانندگی برای ما دشوار است. در بسیاری از اتومبیل های جدید ، کنترل های آنالوگ صفحه نمایش لمسی با طراحی نامناسب را تشکیل می دهند ، اما در ID.4 برعکس است. فولکس واگن خیلی تلاش کرد تا فضای داخلی را آینده نگرانه جلوه دهد. یک طراحی معمولی تر ممکن است از همان سبک فن آوری برخوردار نباشد ، اما احتمالاً بهتر می توانست کار کند.


از ویژگی های استاندارد کمک راننده می توان به هشدار برخورد به جلو ، ترمز اضطراری خودکار ، نظارت بر نقاط کور ، کمک نگه داشتن خط ، کنترل فاصله پارک ، چراغ های جلو اتوماتیک و کنترل کروز تطبیقی اشاره کرد. همچنین Travel Assist استاندارد است که مرکز اتوماتیک لاین را به کروز کنترل تطبیقی اضافه می کند و Assist Assist که در صورت عدم تشخیص راننده از کارافتادگی می تواند اتومبیل را متوقف کند.

Assist Travel تقریباً قابل مقایسه با سیستم ProPilot Assist است که در Nissan Leaf موجود است ، اما به اندازه سیستم Super Cruise که در اواخر امسال با فروش Chevy Bolt EUV 2022 ارائه می شود ، پیچیده نیست. در ID.4 ، سیستم VW عملکرد خوبی داشت ، حتی در مقایسه با VW Arteon بنزینی با همان سیستم. ID.4 به اندازه Arteon برای حفظ مرکزیت خود در یک خط مشکلی ندارد و همچنین به آرامی با منحنی های آرام بزرگراه مذاکره می کند - چیزی که سیستم های دیگر خط محور اغلب با آن دست و پنجه نرم می کنند.

تجربه رانندگی

پیشرانه استاندارد متشکل از یک موتور الکتریکی نصب شده در عقب است که 201 اسب بخار قدرت و 229 پوند فوت گشتاور تولید می کند و از یک باتری 82 کیلووات ساعت نیرو می گیرد.

دو چیز ID.4 را از رقبای خود متمایز می کند. اولین طرح درایو چرخ عقب فولکس واگن است. رقبای آن (و اصلی ترین خودروهای بنزینی) پیشرانه محرک هستند. علاقه مندان به رانندگی ، رانندگی چرخ های عقب را به دلیل مزایای هندلینگ آن ترجیح می دهند ، زیرا این امر باعث می شود تا حجم کار از چرخ های جلو برداشته شود ، چرخشی که در حال حاضر باید هدایت شود و بیشتر ترمز را انجام دهد. و متوجه تفاوت خواهید شد. در حالی که ID.4 هیچ خودرویی اسپرت نیست ، اما به دلیل احساس بهتر بودن فرمان در طرح چرخی چرخ عقب ، رانندگی آن از سایر خودروهای کوچک کوچکتر زیبا بود. نسخه چهار چرخ متحرک ، با موتور الکتریکی دوم برای چرخ های جلو ، اواخر امسال وارد بازار می شود.

نکته دیگری که ID.4 را متمایز می کند ترمز احیا کننده یا بهتر بگوییم فقدان آن است. بیشتر خودروهای الکتریکی بسیار به ترمز احیا کننده متکی هستند ، که رانندگی به اصطلاح "یک پدال" را امکان پذیر می کند که به رانندگان اجازه می دهد بیشتر وقت از پدال ترمز جلوگیری کنند و انرژی را به طور معمول در اثر گرما از دست می دهند.

آموزش نقاشی خودرو

VW میزان ترمز احیا کننده را دوباره شماره گیری کرد ، بنابراین نمی توانید ID را با یک پدال رانندگی کنید .4. سخنگوی VW به دیجیتال ترندز گفت که مهندسان احساس می کنند در شرایط خاص اجازه ساحل شدن ماشین به جای کاهش سرعت فوری ، کارایی بیشتری دارد ، زیرا این خودروساز می خواهد تجربه آشناتر را برای تازه واردان EV ایجاد کند.


به طور کلی ، تجربه رانندگی یکی از بهترین های EV اصلی بود. ID.4 سواری راحت و رفتار جاده ای تصفیه شده بهترین اتومبیل های بنزینی VW را داشت. مانند آن اتومبیل ها ، فولکس واگن احساس بهتری را به بخشی از بازار می بخشد که انتظار می رود خریداران با هزینه کمتری تسویه حساب کنند. VW همچنین از ظرفیت یدک کشی 2200 پوندی نقل می کند ، در حالی که اکثر رقبا برای یدک کشی امتیاز خاصی ندارند.

برد ، شارژ و ایمنی

ID.4 Pro و نسخه اول هر دو برد تقریبی 250 مایل دارند که دارای راندمان 97 MPGe به صورت ترکیبی (104 MPGe city ، 89 MPGe بزرگراه) است. رتبه بندی و بازده برای نسخه چهار چرخ متحرک آینده و پایه پایه چرخ عقب ID.4 Pro هنوز منتشر نشده است.

برد 250 مایل در این محدوده قیمت کاملاً رقابتی است ، اما ما کمی ناامید شده ایم که VW نتوانست حتی از این باتری بزرگ محدوده بیشتری را نیز بدست آورد. همچنین انتظار می رود Chevy Bolt EUV 2022 به 250 مایل برد برسد ، اما دارای بسته 65 کیلووات ساعت است. هیوندای کونا الکتریک موفق به استخراج 258 مایل برد از بسته 64 کیلووات ساعتی می شود.

حداقل VW می دانست که بسته باتری 82kWh ID.4 را با شارژرهای داخلی قدرتمند جفت کند. ID.4 قادر است با استفاده از استاندارد شارژ ترکیبی (CCS) تا 11 کیلووات از منبع 240 ولت سطح 2 متناوب یا در 125 کیلو وات با شارژ سریع DC شارژ شود. با این حال ، لازم به ذکر است که بسیاری از ایستگاه های شارژ سریع DC در شبکه Electrify America با بودجه VW (میراث دیگر رسوایی دیزل) اکنون می توانند تا 150 کیلووات یا بیشتر شارژ شوند. ID.4 خریداران سه سال شارژ سریع رایگان در آن شبکه دریافت می کنند.

با شارژ سریع DC ، VW تخمین می زند که 5 تا 80 درصد شارژ 38 دقیقه طول خواهد کشید (شارژرهای DC سرعت a را کم می کنند)

در مورد تسلا سایبرتراک بیشتر بدانید ...

برای محافظت از باتری به 80٪ برسید). خریداران همچنین سه سال شارژ سریع رایگان در شبکه Electrify America دریافت می کنند. VW نگفته است که یک شارژ کامل AC در سطح 2 چه مدت طول می کشد ، اما انتظار دارد که این سرعت بسیار کندتر باشد.


رتبه بندی تست تصادف از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) و اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) هنوز در دسترس نیست. این برای یک مدل جدید غیر معمول نیست.


ID.4 چهار سال ، 50،000 مایل ضمانت محدود برای خود وسیله نقلیه و یک ضمانت چهار ساله ، 50،000 مایل برای همه اجزای الکتریکی فشار قوی به جز بسته باتری دریافت می کند. این بسته با هشت سال ضمانت 100000 مایل جداگانه پوشش داده می شود.

DT چگونه این ماشین را پیکربندی می کند

با فروش نسخه اول ، ID.4 Pro و ID.4 سطح بالاتر Pro S به عنوان دو گزینه در هنگام راه اندازی باقی می مانند. ما هیچ دلیلی برای ارتقا به Pro S نمی بینیم ، زیرا Pro از قبل دارای تجهیزات استاندارد مطلوبی است.

این لیست شامل چرخ های 19 اینچی ، Apple CarPlay / Android Auto ، Wi-Fi ، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه ای ، سنسورهای پارک ، چراغ های جلو و عقب LED و مجموعه کامل فناوری کمک راننده است. Pro S به چرخ های 20 اینچی ، سقف شیشه ای پانوراما ، نور جلو انعطاف پذیر ، روکش مبلمان چرمی ، درب عقب برقی و صفحه نمایش لمسی بزرگتر 12.0 اینچی اضافه می کند. این تجملاتی است که احساس می کنیم بدون علاقه به پایین آوردن قیمت می توانیم انجام دهیم.

کاتالیزور چیست ؟

با این حال ، ما به شدت نسخه چهار چرخ متحرک آینده را نیز مورد توجه قرار می دهیم ، حتی اگر احتمالاً با مجازات دامنه و MSRP بالاتر همراه باشد. قابلیت هوای ناپایدار درایو چهارچرخ ممکن است ارزشمند باشد و همچنین چیزی است که ID.4 را از رقبای خود متمایز می کند.

برداشت ما

مدیرعامل گروه فولکس واگن اسکات کیوگ ID.4 را مهمترین پرتاب این خودروساز در ایالات متحده از زمان Beetle می داند ، اما به سادگی راه اندازی یک ماشین الکتریکی جدید پدیده زمین شکن حتی چند سال پیش نیست.

در حالی که VW قصد دارد رانندگان خودروهای بنزینی را به ایمان EV تبدیل کند ، اما هنوز هم رقبای EV زیادی دارد که باید با آنها کنار بیایند. نیسان لیف پلاس و هیوندای کونا الکتریک قیمت هر دو کاملاً کمتر از ID.4 شروع می شوند ، اما نیسان تنها 226 مایل برد دارد ، در حالی که هیوندای از نظر فنی و فضای داخلی با کمک راننده کوتاهی می کند.

بعنوان یک شبه کراس اوور ، Chevy Bolt EUV 2022 احتمالاً نزدیکترین رقیب VW است. برد هر دو خودرو 250 مایل است ، اما قیمت پایه Chevy بسیار پایین است و با Super Cruise در دسترس خواهد بود که پیشرفته تر از دستیار سفر Volkswagen است. با این حال ، فضای بار Bolt EUV کمتر از ID.4 است و با سیستم چرخ محرک در دسترس نخواهد بود.

برای چند مورد دیگر ، می توانید یک تسلا مدل Y یا Ford Mustang Mach-E داشته باشید ، که هر دو عملکرد را به ترکیب می افزایند. حتی مدل پایه Y دارای چهار چرخ متحرک و برد 326 مایل است ، در حالی که Mach-E با تنظیمات خاص 300 مایل را پشت سر می گذارد.

هنوز هم ID.4 برای بیشترین تعداد بهترین EV به نظر می رسد. ممکن است در فضای داخلی از کراس اوورهای بنزینی مانند هوندا CR-V و Toyota RAV4 پیروز نشود ، اما اندازه مناسبی برای خریداران خودروهای آمریکایی است. شاید ارزان ترین خودروی EV نباشد ، اما قیمت آن نزدیک به متوسط هزینه یک ماشین جدید است و کاملاً مجهز است.

فولکس واگن با نزدیک شدن به اتومبیل های بنزینی خود به ID.4 نزدیک شد. سعی شد آنچه را که مشتری می خواهد پیش بینی کند و سپس آن را تحویل دهد. این VS را در جلال آینده مانند تسلا پوشش نمی دهد ، اما فقط ممکن است افراد بیشتری را ترغیب به برق کند.