تکنسین تعمیر خودرو

تکنسین های تعمیر خودرو انواع اتومبیل ها ، کامیون ها و سایر وسایل نقلیه موتوری را بازرسی ، نگهداری و تعمیر می کنند. دانش ، مهارت و توانایی بدنی عمیق می تواند به شما کمک کند تا در این زمینه مورد تقاضا سرآمد شوید. اگر می خواهید با شتاب به عنوان یک تکنسین تعمیر خودرو دنبال شوید ، در اینجا چند ویژگی وجود دارد که به شما در این راه کمک می کند.

1. مهارت های ارتباطی و بین فردی

به عنوان یک تکنسین خودرو ، زمان زیادی را صرف گفتگو با مشتریان خواهید کرد. شما باید بیاموزید که چگونه مراقب و صمیمی باشید و بتوانید مشکلات خودرو و گزینه های تعمیر را به روشنی توضیح دهید. با این کار ، به مشتریان کمک خواهید کرد که احساس آرامش کنند و آنها را تشویق کنید که وقتی وسیله نقلیه آنها به خدمات آینده نیاز دارد ، به فروشگاه شما برگردند.


2. مهارت حل مسئله

اکثر مشکلات چندین راه حل دارند و این بهترین تکنسین های خودرو است که بهترین راه را پیدا کنند. شما باید بتوانید از آزمایش های مختلف نتیجه گیری کنید و از دیدگاه های مختلف به مسئله نزدیک شوید تا کارآمدترین و موثرترین راه حل را برای بیماری های مختلف وسیله نقلیه پیدا کنید.


3. سخت کوشی

مشتریان برنامه های شلوغی دارند و برای بسیاری از کارها به وسیله نقلیه خود وابسته هستند. این شما هستید که باید سخت تلاش کنید تا آنها را با خیال راحت به جاده برگردانید. شما باید تمرکز خود را حفظ کنید ، در آگاهی دادن به پیشرفت مشتریان خود فعال باشید و در پاسخ به س andالات و توضیح شرایط قابل اعتماد باشید.

8 مهارتی که هر تکنسین تعمیر خودرو باید داشته باشد


4. توجه به جزئیات

کار بر روی اتومبیل مانند عمل روی بیمار است. شما باید از همه م componentلفه ها و نحوه تعامل آنها آگاهی عمیق داشته باشید. حتی جزئیات جزئی نیز می توانند تأثیر بسزایی در ایمنی و عملکرد خودرو داشته باشند. مجبور نیستید سنگ تمام بگذارید و بررسی کنید که همه مشکلات حل شده است. زندگی مشتریان شما می تواند به آن بستگی داشته باشد.

5. ابتکار عمل

روند صنعت ، استانداردهای خودرو و قوانین خودرو به طور مداوم تغییر می کند. مدل ها و مدل های جدید ممکن است به تکنیک های خاص نگهداری نیاز داشته باشند. تکنسین های موفق خودرو باید در آموزش مداوم سرمایه گذاری کنند تا مهارت های خود را تقویت کنند و با آخرین اخبار و به روز رسانی همگام شوند.


6. آمادگی جسمانی

تکنسین های خودرو باید از قدرت ، مقاومت و انعطاف کافی برای انجام کارهای روزمره برخوردار باشند. حتماً به طور منظم ورزش کنید ، یک رژیم متعادل داشته باشید و مقدار زیادی استراحت کنید. قبل از شروع کار به پزشک خود مراجعه کرده و معاینه فیزیکی بگیرید.


7. مهارت و هماهنگی

بسیاری از کارهای تعمیر و نگهداری و تعمیر خودرو به ظرافت و دقت نیاز دارند. برخی از پروژه ها زمان زیادی را صرف خواهند کرد ، در حالی که برخی دیگر باید در فضاهای باریک اجرا شوند. یک برنامه مدرک شغلی تکنسین تعمیر خودرو می تواند به شما کمک کند مهارت های لازم برای کنار آمدن با این چالش ها را یاد بگیرید.


8. مدیریت زمان

برنامه روزانه یک تکنسین تعمیر خودرو شامل چندین پروژه است. شما باید قادر باشید چندین مهلت را مدیریت کنید و برای پایان سفارشات ، روز کاری خود را به طور استراتژیک برنامه ریزی کنید. با کسب تجربه بیشتر ، مهارت های مدیریت زمان خود را تقویت کرده و می توانید سفارشات بیشتری بگیرید.


اگر به اتومبیل علاقه مند هستید و می خواهید شغلی داشته باشید که بتواند با دستان خود کار کنید ، برنامه تکنسین تعمیر اتوماتیک Penn Foster Career School می تواند به شما کمک کند