در هر کجا که زندگی می کنید ، باید در فاصله رانندگی ماجراجویی کنید. مسئله این است که ، برای بسیاری از ما ، سفرهای جاده ای می تواند تجربه های طولانی و کسل کننده ای باشد ، اگر بچه های بی قرار در صندلی عقب باشند ، حتی مشکل تر می شود. خوشبختانه ، یک دنیای کامل از دستگاه ها و اسباب بازی های عالی وجود دارد که به شما کمک می کند سفر جاده ای بعدی خود را ایمن تر و لذت بخش تر کنید. بیایید نگاهی به بهترین موارد برای سال 2021 بیندازیم.

لان مودو

حتی بهترین رانندگان نیز بدون توجه به شرایط آب و هوایی می توانند شب ها را ببینند ، بنابراین کمک به کمی کمک بسیار خوب است. سیستم دید در شب Lanmodo با کیفیت 1080p کار می کند و منظره ای روشن از جاده پیش رو را ارائه می دهد - به طور دقیق تا 984 فوت. به طور ایمن روی داش خودرو قرار می گیرد و می توان آن را با دوربین دید عقب برای وسایل نقلیه قدیمی و بدون دوربین مجهز خریداری کرد.

ردیاب های راداری چیز جدیدی نیستند ، اما آخرین محصول دستگاه ها بسیار چشمگیر است. RAD 480i از Cobra با یک برنامه شریک ارائه می شود که اجازه می دهد مکان های سرعت گیر را به اشتراک بگذارید. نرم افزارهای قابل به روز و تشخیص لیزر 360 درجه پاداش های خوبی هستند.

جالبترین گجت های اتومبیل برای سال 2021

لاستیک هایی که به طور مناسب باد شده باشند به طور مساوی تری فرسوده می شوند ، بنابراین باعث افزایش طول عمر لاستیک و همچنین بازدهی سوخت می شود. به جای استفاده از فشار سنج دستی برای اطمینان از تورم مناسب لاستیک ، با این حال ، سیستم Fobo Tire Plus از یک سری سنج بلوتوث استفاده می کند که این اطلاعات را مستقیماً به تلفن هوشمند شما منتقل می کند. وقتی فشار لاستیک مستقیماً روی تلفن شما کم می شود ، Fobo به شما هشدار می دهد. این برنامه حتی یک آموزش ساده را فراهم می کند و نصب را نسیم می کند.

با شروع جمع آوری اسباب های اتومبیل ، برای شارژ کردن بسیاری از این دستگاه ها به فضای بیشتری نیز نیاز خواهید داشت. خوشبختانه شارژر Scosche به شما امکان می دهد همزمان دو دستگاه را شارژ کنید. در حالی که هاب های USB با پورت های بیشتر وجود دارد ، این واحد با توجه به برچسب کم قیمت و مقرون به صرفه بودن یکی از بهترین آنهاست. اگر مایلید کمی بیشتر هم هزینه کنید ، شارژرهای عالی زیادی وجود دارد.

فراموشی ما در طول زندگی هزاران دلار برای ما هزینه دارد. تعجب آور نیست که ، یکی از مواردی که معمولاً در جای خود قرار نمی گیرد ، کلیدهای اتومبیل ماست. خوشبختانه ، Tile Mate مجهز به بلوتوث به راحتی روی یک زنجیره کلید قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که با استفاده از یک برنامه همراه همراه ، محل قرارگیری کلیدهای خود را ردیابی کنید - حتی اگر در داخل ماشین شما قفل شده باشد. Tileیکی از بهترین ردیاب های بلوتوث در بازار است و حتی با چندین سیستم سرگرمی و سرگرمی نیز سازگار است.

Dashcam ابزاری استثنایی برای تعیین خطا پس از یک تصادف رانندگی است و Garmin Dash Cam 56 بهترین انتخاب ماست. این دستگاه تصاویر را در ویدئوی کاملاً واضح 1080p ضبط می کند ، ویدئو را در اثر ضربه ذخیره می کند و مکان GPS شما را ضبط می کند تا نشان دهد چه زمانی و کجا حوادث رخ داده است. شما را ایمن نگه می دارد ، جمع و جور است و حتی به دستورات صوتی پاسخ می دهد.

بسیاری از ما به راحتی فکر می کنیم روز کاری خود را بدون یک فنجان قهوه شروع کنیم. آسان است که فراموش کنیم قهوه ساز مورد علاقه خود را تنظیم کنیم ، یا اگر عقب هستیم ، ممکن است به سادگی وقت کافی برای چرخش توسط کافی شاپ ترجیحی خود را در راه کار نداشته باشیم. 

بهترین سیستم های خودرو برای سرگرمی 2021

Nanopresso برای flibbertigibbet طراحی شده است - یا آنهایی که دارای نقطه نرم برای وسایل غیر ضروری هستند - یک قهوه ساز است که برای ما که به طور مداوم در حال حرکت هستیم ساخته شده است. برای کار کردن به انرژی نیاز ندارد و با کپسول های نسپرسو سازگار است.

بلوتوث صوتی اتومبیل Arsvita

اگر اتومبیل شما در گذشته زندگی می کند ، یک آداپتور کاست بلوتوث راهی عالی برای پخش مستقیم همه لیست های پخش مورد علاقه خود از طریق تلفن هوشمند (بدون هیچ گونه شلوغی نامرتب سیم) است. بهترین قسمت این است که شما مجبور نیستید اجزایی را جدا کنید یا ماشین خود را دوباره تعمیر کنید. پیشنهاد آرسویتا نیز یکی از موارد مورد علاقه ماست. تقریباً هشت ساعت پخش با یک بار شارژ را ارائه می دهد ، که بیش از اندازه آب برای پخش همه آهنگ های مورد علاقه شما - یا شرم آور است - باعث ناراحتی دوستان شما می شود. حتی به لطف میکروفون داخلی امکان تماس تلفنی را نیز فراهم می کند. با اکثر تلفن های هوشمند نیز سازگار است.

سازماندهی ماشین عقب صندلی

خانواده ها و مسافران با تعمیر و نگهداری بالا از یک راحتی که سازمان دهنده اتومبیل صندلی عقب ارائه می دهد ، لذت می برند زیرا محفظه ذخیره سازی منظمی را برای همه مایحتاج سفر شما ایجاد می کند. این برگزارکننده جیب های متفاوتی برای ذخیره اشیا various مختلف از جمله وسایل الکترونیکی ، تنقلات ، اسباب بازی ها یا وسایل زیبایی دارد. مش و مواد پلی استر آن باعث سهولت کار می شود

هدست قابل تنظیم می تواند تقریباً به هر نوع صندلی ماشین متصل شود ، بنابراین می توانید هر کجا که هستید همه چیز را در دسترس قرار دهید. پوشش پنبه ای ضد حساسیت و فضای داخلی ضد آب یک امتیاز دیگر به شما می دهد. همه ما نشت در جاده را تجربه کرده ایم. برخی از رانندگان حتی ممکن است از آن به عنوان نگهدارنده سطل زباله استفاده کنند زیرا شکل محکم آن حتی در صورت خالی بودن نیز بالا است.

جوانب مثبت و منفی خودروهای برقی

بهترین قسمت در مورد شارژر اتومبیل Vanmass دو برابر بودن پایه تلفن است. این Mount از تلفن های 4 تا 6.5 اینچی پشتیبانی می کند که اکثر گوشی های هوشمند را پوشش می دهد. این شارژر همچنین شامل یک بازوی انعطاف پذیر است ، بنابراین می توانید آن را به راحتی تنظیم کنید حتی در هنگام رانندگی برای تغییر درخشش و یا به راحتی زاویه را بهبود ببخشید. اگر پارک شده باشید و به عقب خم شوید می توانید آن را به سمت خود گسترش دهید. Vanmass همچنین دو سال گارانتی ارائه می دهد.