ظاهراً جدید فورد موستانگ در سال 2022 به بازار عرضه می شود و تا سال 2030 می ماند

نسل ششم فورد موستانگ که از سال 2014 تولید شده است ، به آرامی به پایان چرخه زندگی خود نزدیک می شود.

عرضه فورد موستانگ در سال 2022

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که آبی بیضی شکل استراتژی ای در مورد جانشین خود ارائه می دهد ، که گویا در اواخر سال 2022 ایجاد می شود.

اکنون چارچوب زمانی توسط منابع نزدیک به برنامه های این شرکت در AutoNews تأیید شده است و ادعا می کند که برای سال مدل 2023 راه اندازی خواهد شد. اولین تازه سازی آن در میانه چرخه در سال 2025 پیش بینی می شود و به تأمین کنندگان گفته شده است که طول عمر ماشین عضلانی به هشت سال افزایش یافته است ، به این معنی که تولید آن تا سال 2030 ادامه خواهد داشت.

همچنین تماشا کنید: نقد و بررسی Ford Mustang Bullitt 2019 می گوید "کمی جادویی" است

در مورد خودروهای شیشه ای بیشتر بخوانید

رقیب آینده فورد برای افرادی مانند شورولت کامارو و دوج چلنجر ممکن است به همان پلت فرم Explorer و Lincoln Aviator مهاجرت کند. در نتیجه ، باید ردپای بزرگتری داشته باشد ، و این به فضای داخلی بهبود یافته و فضای بار بیشتری تبدیل می شود.

اما این بزرگترین خبر نیست ، زیرا اگر آنها به این طرح پایبند بمانند ، Mustang جدید نیز با پیشرانه تمام چرخ سازگار خواهد بود. صحبت هایی در مورد V8 برقی شده است که ICE به چرخ های عقب نیرو می دهد و یک موتور الکتریکی چرخ های جلو را به حرکت در می آورد.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه توربو-چهار همچنان زنده خواهد ماند یا خیر ، اما ادعا می شود که فورد تصمیم گرفته است که نسخه های کوپه و کانورتیبل اتومبیل پونی خود را به صورت چپ و راست هدایت کند. با توجه به طراحی جدید ، موستانگ جدید در جاده های تکاملی شناخته می شود ، در حالی که جدیدترین تجهیزات دنده عقب بیشتر در کابین خلبان متمرکز بر راننده اجرا می شود.