تویوتا یاریس کراس چهار چرخ متحرک جدید ، کوچکترین SUV شرکت است

تویوتا یاریس کراس دینامیک - جلو 3/4 نمای 23

SUV جدید توسط همان پلت فرم Yaris جدید پشتیبانی می شود

دارای پیشرانه هیبریدی با هر دو مدل جلو و چهار چرخ محرک

پیش سفارش ها در مه 2021 افتتاح می شوند

مشخصات بیشتر SUV تویوتا یاریس کراس پیش رو 2021 فاش شده است. خریداران می توانند از سه سطح تر و تمیز ، از جمله نسخه برتر Premiere ، انتخاب کنند.

مدل های جدید عرضه تویوتا یاریس کراس اعلام شد

پیش فروش اتومبیل جدید در ماه مه با ورود اولین خودروهای مشتری در ماه سپتامبر در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری نزدیک به عرضه خودرو تأیید خواهد شد. Yaris Cross آخرین مدلی است که از پلتفرم Toyota New Global Architecture (TNGA) استفاده کرده و با Yaris هاچ بک مشترک است و از یک پیشرانه هیبریدی با چهار چرخ محرک بهره می برد.

بهترین SUV های کوچک

Yaris Cross هنگامی که به فروش می رسد ، به خط SUV تویوتا در زیر C-HR می رود و با نیسان جوک ، Skoda Kamiq ، Renault Captur و Ford Puma رقابت خواهد کرد.


4 نکته برای درک نرخ بیمه

سطح و مشخصات تریم Toyota Yaris Cross

تویوتا یاریس کراس دینامیک - نمای عقب 3/4 23

تویوتا جزئیات تریم Yaris Cross Dynamic را تأیید کرده است که دارای صفحات محافظ سپر پایین و عقب و ریل های سقف نقره ای است. همچنین با رینگ های 18 اینچی آلیاژی مجهز به پوشش خاکستری تیره است.

فضای داخلی دارای یک سربرگ سقف مشکی و تزئینات مشکی پیانو ، همراه با صندلی های برش خورده از چرم است. در جای دیگر ، یک درج تزئینی به رنگ طلایی از داشبورد عبور می کند و به پانل های در گسترش می یابد. چرم همچنین روی فرمان و دور چوب دنده از ویژگی های آن است.


نمادها و معانی داشبورد ماشین

در هنگام عرضه ، خریداران می توانند نسخه Premiere Edition را که براساس مدل Dynamic ساخته شده است ، مشخص کنند. این برای اولین سال فروش خودرو در دسترس خواهد بود و چندین نسخه پیشرفته از جمله رنگ دو رنگ در طیف وسیعی از گزینه های رنگی و مجموعه ویژه ای از چرخ های آلیاژی 18 اینچی را به خود اختصاص می دهد. در داخل ، تجهیزات استاندارد شامل صندلی های اصلاح شده چرمی ، درب عقب مجهز به سیستم مجهز به سنسور ضربه آزاد بدون دست در زیر سپر عقب و نمایشگر سر بالا است.


Yaris Cross نیز در سطح اولیه تراز اکسل در دسترس خواهد بود و مشخصات این مدل در اواخر سال جاری ، پیش از عرضه خودرو ، مشخص خواهد شد.

طراحی

Yaris Cross نشانه های طراحی را از Toyota RAV4 وام می گیرد. قسمت جلوی این خودرو از طراحی جلو تخت با چراغ های جلو عقب و دو ورودی بزرگ هوا بهره می برد. در کناره های خودرو از روکش پلاستیکی مشکی بدنه و قوس چرخ های مربع شکل استفاده شده است. در قسمت عقب ، ستون Cدارای یک ستون C با زاویه تیز است ، و در اطراف چراغ های عقب که در دریچه عقب ادغام شده اند ، پیچیده است.

Toyota Yaris Cross Dynamic - هوایی 3/4 نمایش 23

به طور کلی این خودرو 30 میلی متر بالاتر از هاچ بک یاریس قرار دارد و از همان فاصله دو محور (فاصله بین چرخ های جلو و عقب) بهره می برد اما 240 میلی متر بیشتر است. خط سقف نیز 90 میلی متر افزایش یافته است ، به این معنی که فضای داخلی و چمدان بیشتری نسبت به هاچ بک یاریس ارائه می دهد.

داخلی و عملی بودن

فضای داخلی Yaris Cross با جدیدترین هاچ بک Yaris با یک صفحه نمایش بزرگ لمسی سرگرمی و سرگرمی که روی داشبورد نصب شده است ، دارای قابلیت اتصال Apple CarPlay و Android Auto است. همچنین یک تنظیم سنتی شماره گیری آنالوگ به همراه نمایشگر دیجیتال هدآپ نیز وجود دارد.

Toyota Yaris Cross Dynamic - نمای داشبورد داخلی 23

در حالی که هنوز مشخصات کامل خط Yaris Cross مشخص نشده است ، کوچکترین SUV این شرکت دارای تعدادی از ویژگی های عملی از جمله تقسیم صندلی های عقب تاشو ، طبقه قابل تنظیم صندوق عقب ، ذخیره سازی کف و سیستم ایمن سازی بار تویوتا Belt Flex در صندوق عقب است. .

میتسوبیشی Eclipse Cross SUV - جینی درایو SUV جدید تیزبین میتسوبیشی است - Carbuyer

موتورها ، عملکرد و اقتصاد

در هنگام راه اندازی ، Yaris Cross فقط به صورت هیبریدی و با یک موتور سیلندر 1.5 لیتری بنزینی و تنظیم موتور الکتریکی با قدرت 114 اسب بخار در دسترس خواهد بود. نسخه های چهار چرخ متحرک جلو و چهار چرخ در دسترس خواهد بود ، شرکت ادعا می کند که مدل چرخ جلو کمتر از 120 گرم در کیلومتر تولید می کند و نسخه چهار چرخ متحرک آن کمتر از 135 گرم در کیلومتر CO2 منتشر می کند. تمام مدل های هیبریدی با گیربکس CVT در دسترس خواهند بود.

منجر به این شد که یاریس هاچ بک با یک پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی غیر هیبریدی و جعبه دنده دستی در برخی از کشورهای اروپایی در دسترس باشد ، به این معنی که Yaris Cross نیز می تواند این پیشرانه را در آینده دریافت کند.

معنی آن برای خریداران خودرو چیست

محبوبیت SUV های کوچک در انگلستان همچنان در حال افزایش است اما با وجود معرفی چندین مدل بنزینی معمولی عالی مانند Skoda Kamiq ، Ford Puma و Renault Captur ، در حال حاضر مصرف کنندگان انتخاب زیادی ندارند. به نسخه های هیبریدی کم آلاینده. با افزایش تقاضای خریداران برای اتومبیل های سبزتر ، معرفی Yaris Cross به همراه نسخه های هیبریدی Captur ، Panda و Puma به این معنی است که خریدارانی که قبلاً به دلیل گرانی SUV های بزرگتر با آلایندگی کم ، منصرف شده اند ، از یک محدوده عالی برخوردار هستند. از گزینه های ارزان تر برای انتخاب.


جالبترین گجت های اتومبیل برای سال 2021