2021 خرید اتومبیل هنگامی که اولین اتومبیل خود را خریداری می کنید ، باید بسیار مراقب روند کار باشید. اگرچه تهیه اولین اتومبیل می تواند یک چشم انداز بسیار هیجان انگیز باشد ، اما اگر مراقب نباشید ، ممکن است در نهایت با اتومبیلی روبرو شوید که به نظر می رسد یک لیمو است.

4 مرحله قبل از خرید اولین اتومبیل 

هنگام خرید اتومبیل ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. فهمیدن اینکه چه توانایی مالی دارید می تواند تصمیم گیری را آسان تر کند. دانستن اینکه شما دقیقاً چه می خواهید قبل از مراجعه به نمایندگی می تواند مشکلات را کمتر کند. به یاد داشته باشید که صدها گزینه اتومبیل برای انتخاب شما وجود دارد. پس از تصمیم گیری در مورد اتومبیل مورد نظر خود ، می خواهید بودجه و گزینه های احتمالی تأمین مالی را نیز در نظر داشته باشید. اینها تنها تعدادی از تصمیماتی است که ابتدا باید قبل از بستن قرارداد نهایی تصویب کنید.

گفته شد ، در اینجا برخی از مهمترین مراحلی که شما باید به عنوان خریدار بار اول اتومبیل انجام دهید ، آورده شده است:

1. مقایسه میزان مصرف سوخت هر اتومبیل

یکی از اولین قدم هایی که هنگام خرید خودرو باید قدم بگذارید ، آشنایی با صرفه جویی در مصرف سوخت است. مدل ها و نمونه های مختلف اتومبیل مصرف سوخت خاص خود را دارند ، بنابراین شما باید این مقایسه را در بین مدل هایی که به سمت خرید آن متمایل هستید انجام دهید.

8 نکته ضروری که باید هنگام مالکیت خودرو بدانید

شما می خواهید هرچه بیشتر مسافت پیموده شده سوخت را از خودرویی که قصد دارید خریداری کنید خارج کنید ، خصوصاً اگر قصد دارید هر روز از ماشین استفاده کنید. این امر هزینه های نگهداری و نگهداری شما را کاهش می دهد. به یاد داشته باشید که هزینه سوخت یکی از بزرگترین هزینه های اضافی است که اکنون باید ماهانه تأمین کنید ، بنابراین حتماً این بودجه را نیز در بودجه خود قرار دهید.

تا آنجا که ممکن است ، همیشه اتومبیلی را با بالاترین میزان مصرف سوخت انتخاب کنید.

2. تحقیق خود را در مورد مدلهای مختلف انجام دهید

قبل از خرید ماشین ، انجام برخی تحقیقات نیز مهم است. برای شروع جستجوی خود در مورد اتومبیل های احتمالی ، یک فروشنده معتبر پیدا کنید. بسیاری از اوقات قادر خواهید بود سهام را به صورت آنلاین مشاهده کنید. به عنوان مثال ، در اینجا یک فروشنده وجود دارد که می توانید اتومبیل های آنها را در وب سایت آنها مرور کنید.

شما همچنین می خواهید اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه ای متناسب با نیازها و سبک زندگی خود انتخاب کرده اید. به عنوان مثال ، اگر دو فرزند دارید ، یک سدان چهار در بهترین گزینه نیست. یک ماشین خانوادگی مناسب تر خواهد بود. ماشین انتخابی شما باید خودرویی باشد که در طول سالها و فصول زندگی شما دوام داشته باشد. به این ترتیب ، به طور قطع می توانید بگویید که اتومبیل شما یک خرید عملی بوده است.

پس از مراجعه حضوری به نمایندگی اتومبیل ، می توانید رانندگی آزمایشی را نیز درخواست کنید. انجام این کار می تواند به شما احساس کند که آیا یک ماشین معین واقعا یک ماشین مناسب برای شما است یا نه. اگر موردی وجود دارد که احساس درستی ندارد ، ادامه دهید و گزینه های دیگر خود را امتحان کنید. برای بستن معامله عجله نکنید.


درباره هر اتومبیلی که به آن علاقه دارید هرچه می توانید پیدا کنید. وقت بگذارید و با نمایندگی ها ، خریداران احتمالی صحبت کنید و نظرات مربوط به هر نوع خودرو را بخوانید. منابع زیادی برای اطلاعات در مورد اتومبیل ها در دسترس است و انجام تحقیقات آنلاین ، استفاده از نظرات و انجمن ها می تواند بسیار مفید باشد.

3. گزینه های مختلف تأمین مالی را مطالعه کنید

نکته دیگری که باید در نظر گرفت نوع تأمین مالی شما برای خرید است. قبل از مراجعه به فروشندگان اتومبیل برای دیدن اتومبیل ، اگر قبلاً گزینه های بالقوه تأمین مالی را تسویه کرده باشید ، به شما کمک می کند. به این ترتیب ، شما می دانید که هنگام تأمین مالی ، بهترین نرخ ها و سخاوتمندانه ترین پیشنهادات را به خود ارائه می دهید. شما تحت فشار نیستید که بلافاصله بله بگویید و به شرکت مالی که ممکن است فروشنده اتومبیل به آن متصل شود تسلیم شوید.

درک شرایط هرگونه تأمین مالی که در نظر دارید بسیار مهم است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که برای پرداخت وام ماهانه به اندازه کافی پول در نظر گرفته اید. فقط برچسب اتومبیل را در نظر نگیرید. به یاد داشته باشید که چون این یک وام خودرو است ، بنابراین شما باید سود آن را نیز پرداخت کنید.

پرداخت ماهانه اتومبیل شما نباید حفره ای در بودجه شما ایجاد کند.

بهترین وسایل نقلیه آفرود برای سال 2021

4. در مورد قیمت مذاکره کنید

پس از انتخاب وسیله نقلیه نهایی که می خواهید خریداری کنید ، از چانه زدن در مورد قیمت خودداری نکنید. بسیاری از فروشندگان اتومبیل می توانند با تخفیف های خود بسیار سخاوتمندانه عمل کنند ، به ویژه هنگامی که قصد دارید مبلغ بالاتری را برای پیش پرداخت در نظر بگیرید ، یا بهتر از آن ، پرداخت نقدی است.

علاوه بر این ، می توانید در مورد رایگانها یا تبلیغات تبلیغاتی که ممکن است داشته باشند ، س askال کنید. برخی از فروشندگان اتومبیل ، ثبت نام رایگان ، بیمه نامه های خودرو و ضمانت نامه های طولانی مدت را ارائه می دهند. همه اینها می تواند به شما کمک کند تا در مورد بودجه خود بیشتر عمل کنید.


نتیجه

2021 خرید ماشین

اینها تنها چند نکته در هنگام خرید خودرو است. بیشتر افرادی که به دنبال خرید اتومبیل هستند ، در درک اینکه چه چیزی را جستجو کنند و چه کاری انجام دهند ، مشکل دارند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که اگر بلافاصله وارد خرید خود شوید. اجازه ندهید هیجان شما بهترین نتیجه را از شما بگیرد. به یاد داشته باشید که اتومبیل شما به احتمال زیاد دومین دارایی گران قیمت شما در کنار خانه شما خواهد بود ، بنابراین توانایی پرداخت خطرهای غیر ضروری را ندارید. رعایت این نکات می تواند به شما در یافتن بهترین وسیله نقلیه برای نیازهایتان کمک کند.