صحبت با اجاق گاز ، سیستم تهویه مطبوع و یخچال و فریزر با دستیار مجازی Alexa آمازون مجهز به A.I. آسان است ، بنابراین قرار دادن این فناوری در اتومبیل کاری بیهوده است. لیستی از اتومبیل های جدیدی که مجهز به سازگاری آمازون الکسا هستند سالانه رشد می کند و چندین شرکت پس از فروش دستگاه هایی را تولید می کنند که به شما امکان می دهد این ویژگی را بدون توجه به زمان ساخت آن به خودرو خود اضافه کنید. در اینجا بهترین موارد موجود در سال 2020 وجود دارد.

نحوه نصب الکسا در اتومبیل خود

Speak Music’s Museیکی از اولین لوازم جانبی خودرو الکسا بود که وارد بازار شد و اکنون در نسل دوم خود قرار دارد. تمام کاری که شما انجام می دهید این است که دستگاه کوچک را با استفاده از بلوتوث به آیفون یا تلفن مجهز به Android متصل کنید. از آنجا می توانید از همه توابع منظم الکسا استفاده کنید. همچنین می توانید با اتصال به نمایشگر ماشین از طریق بلوتوث ، USBیا ورودی های کمکی ، عملکردهای صوتی اتومبیل خود را کنترل کنید ، مانند رد کردن آهنگ ها و افزایش صدا.

Roav Viva Pro

Roav Viva Pro به شما الکسا ، تماس از راه دور و یک ایستگاه شارژ برای تلفن شما می دهد ، همه در یک. همچنین یک دکمه بی صدا مناسب است که میکروفن دستگاه را خاموش می کند. برای شروع ، Viva Pro را به فندک اتومبیل خود متصل می کنید ، سپس آن را با استفاده از بلوتوث ، Android Auto ، Apple Carplay ، AUX-Outیا انتقال FM به تلفن خود متصل می کنید.

اکو خودکار

آمازون با پاسخ خود در مورد لوازم جانبی خودرو الکسا با Echo Auto پاسخ خود را ارائه داده است. دستگاه جعبه دار به پورت USBیا فندک اتومبیل شما متصل می شود ، سپس برای راه اندازی آن از برنامه الکسا استفاده می کنید. این دستگاه به شما امکان می دهد از همه عملکردهای منظم الکسا ، از جمله تماس تلفنی استفاده کنید و دارای یک دکمه بی صدا برای میکروفن است. این هشت میکروفون برای شنیدن دستورات مربوط به نویز جاده دارد ، بنابراین نیازی نیست که فریاد بزنید "Blink 182 play!" چهار بار قبل از شروع پخش "Aliens Exist".

گارمین صحبت کنید


Garmin Speak به دو دلیل در میان دیگر دستگاه های اتومبیل الکسا برجسته است. اول ، این یک صفحه نمایش دارد که جهت ناوبری نوبت به نوبت را نشان می دهد ، که برای افرادی که دچار جهت گیری کوتاه مدت هستند بسیار مفید است. دوم ، روی شیشه جلو اتومبیل شما سوار می شود ، بنابراین منافذ هوای شما را بهم نمی ریزد و علائم چسب بر روی داشبورد شما باقی نمی گذارد. از طریق بلوتوث و برنامه خاص خود به تلفن شما متصل می شود و به شما امکان دسترسی به همه ویژگی های الکسا را می دهد.