چند اتومبیل با زحمت مشابه این ماشین قدیمی و جدید را با هم مخلوط می کنند؟ لامبورگینی آونتادور 2021 یکی دیگر از ابرخودروهای فوق العاده زیبا از یک سازنده ایتالیایی است که یکی دو چیز راجع به آن می داند. این مدل در چهار نوع S و SVJ و همچنین دو نسخه Roadster برای کسانی که می خواهند یک کانورتیبل داشته باشند در دسترس است. هر یک از این مشخصات متناسب با خواسته ها و نیازهای علاقه مندان به سوپراسپرت ها است - همه آنها قدرت زیادی از موتور را بسته بندی می کنند.

نگاهی به لامبورگینی آونتادور 2021 

از داخل ، دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود این ابرخودرو جایگزین مورسیلاگو نمادین شود. آنچه شما باید در مورد لامبورگینی آونتادور 2021 بدانید اینجاست.


ویژگی های برجسته Aventador و همچنین موارد جدید برای سال 2021

بدون شک طراحی بیرونی 2021 آونتادور متمایزترین ویژگی آن است ، ظاهری کلاسیک و تصفیه شده که ادای احترامی به اتومبیل های مشابه آن از دهه های گذشته است. همه مدل های Aventador امسال مجهز به فرمان چهار چرخ و چهار چرخ متحرک و همچنین چهار حالت رانندگی هستند: Corsa ، Ego ، Sport و Strada.

به طور خاص برای مدل های SVJ ، رانندگان دارای ALA (Aerodinamica Lamborghini Attiva) 2.0 هستند. این سیستم قطعات آیرودینامیکی خودرو را مدیریت می کند تا در هنگام پیچیدن ، کشیدن را به حداقل برساند و سواری نرم تری ایجاد کند. چه رانندگان یک کوپه و چه کانورتیبل انتخاب کنند ، 2021 Aventador در سراسر جهان چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

سرعت و عملکرد مورد انتظار از ابرخودروها به راحتی در آونتادور تحویل داده می شود


هشدار خروج از خط چگونه کار می کند؟

موتور و عملکردی که برای هر دانش آموز مدرسه اتومبیلرانی عجب است

شاید بارزترین ویژگی که کسانی که می خواهند به یک مکانیک اتومبیل تبدیل شوند ، توجه کنند موتور تنفس طبیعی 6.5L V12 آن است. رانندگان Aventador S با پشت سر هم با ساختار مونوکوک فیبر کربن ، 740 اسب بخار قدرت دارند ، در حالی که رانندگان SVJ با 759 اسب بخار قدرت بیشتری دارند. آونتادور برای مدل های S خود حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت را فراهم می کند که نسخه های SVJ حتی بیشتر هم می شوند. بهتر از این ، رانندگان برای مدل های S و SVJ به ترتیب حداکثر قدرت 544 تا 566 کیلووات در هر 8400 تا 8500 دور در دقیقه را دارند. تا آنجا که به مصرف سوخت می رسد ، Aventador حداکثر 11 مایل بر ساعت مصرف می کند ، در حالی که بین 448 تا 460 گرم در کیلومتر ساطع می کند.

رانندگان از 2021 آونتادور قدرت و حداکثر سرعت چشمگیر دریافت می کنند

ویژگی های داخلی و سایر حقایقی که باید درباره Aventador 2021 بدانید

برای Aventador S امسال ، دانش آموزان مدارس اتومبیل بلافاصله متوجه طراحی پیچیده و نرم و همچنین م technicalلفه های فنی باهوش در آینده می شوند. سیستم روشنایی LED قابل تنظیم و صفحه نمایش TFT با کریستال مایع از ویژگی های بارز داخلی آن است. بدنه 2021 Aventador SVJ از فیبر کربن ساخته شده است که در بیشتر فضای داخلی آن نفوذ می کند.

لامبورگینی این ویژگی را به ویژه به لطف استفاده از خطوط تیز با الهام از هوا فضا ترکیب می کند. روکش صندلی ها از هر دو نوع آلکانتارا و روکش چرمی استفاده شده است و همچنین استفاده زیاد از فیبر کربن باعث می شود این خودرو کمی سبک تر باشد. به عبارت دیگر ، فضای داخلی به بهترین وجه ممکن از فضا برای یک نفره دو نفره استفاده می کند - بسته کامل قابل توجه این سواری غبطه انگیز را تکمیل می کند.


فولکس واگن 2021