ویژگی های بی ام و X5 2021  

انجین استوک 

برای کسانی که به دنبال وسیله نقلیه لوکس و قدرتمندی هستند که بتواند برای همه خانواده مناسب باشد ، 2021 BMW X5 یک گزینه کاملاً مناسب است. در رقابت با مدل هایی مانند پورشه کاین ، Acura MDX و آئودی Q7 ، بی ام و X5 با داشتن طیف وسیعی از سطح تر و تمیز متناسب با هر تعداد نیاز ، ثابت می کند که یک انتخاب خوب است. X5 نوعی سواری روان و قدرتمند را با انبوهی از ویژگی های لوکس ارائه می دهد. با اضافه شدن یک مدل پلاگین هیبریدی (PHEV) ، X5 گزینه پایداری را نیز برای خریداران متمایل ارائه می دهد. برای کشف برخی از جذاب ترین ویژگی های جدیدترین X5 از BMW ، ادامه مطلب را بخوانید.

جدیدترین مدل X5 BMW 

جدیدترین X5 BMW با طیف گسترده ای از سطح تر و تمیز ، همه با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک قابل تعویض و مجموعه ای از موتورها برای همراهی آنها ارائه می شود. محبوب ترین نسخه آن SUV sDrive40i است که با یک موتور 6 سیلندر توربوشارژ ارائه می شود که دارای قدرت 335 اسب بخار است. این ارزان ترین گزینه BMW برای X5 جدید است که از حدود 78000 دلار CAD شروع می شود. این مدل همچنین با داشتن 34 کیلومتر در هر گالن در شهر و 42 مورد در بزرگراه ، کم مصرف ترین موتور X5 های غیر هیبریدی است. مدل های X5’s M50i مطمئناً گران ترند ، اما هرکسی که حرفه مکانیک خودرو داشته باشد تحت تأثیر ویژگی های موجود قرار خواهد گرفت. M50i مجهز به یک موتور V8 است که مسئول قدرت قابل توجه 523 اسب بخار آن است که برای 4.1 ثانیه زمان 0-60 مایل در ساعت را ایجاد می کند.

بررسی فیلتر هوای خودرو

ویژگی های بی ام و X5 2021  

گزینه xDrive45e مدل پلاگین هیبریدی BMW X5 است که دارای ویژگی های مشابه سایر مدل های دارای موتور 6 سیلندر است که با سیستم ترکیبی ملایم 48 ولت متمایز است. 2021 X5 هیبریدی BMW دارای سیستم تعلیق هوا است و می تواند فقط 48 کیلومتر با برق فقط حرکت کند و آن را به یک گزینه SUV هیبریدی رقابتی تبدیل کند.

ویژگی های لوکس X5

BMW 2021 X5 علاوه بر موتور چشمگیر خود ، دارای یک سری ویژگی های لوکس است که در مدرسه مکانیک قدردانی می کنند. X5 از ویژگی های ایمنی فوق العاده ای برخوردار است ، از جمله ترمز اضطراری خودکار ، هشدار خروج از خط ، نظارت بر نقاط کور و هشدار برخورد. X5 همچنین به چهار حالت رانندگی مجهز شده است که از جمله آنها می توان به Eco Pro و Sport Plus اشاره کرد. همه X5 ها از قابلیت کنترل خودکار آب و هوا ، کمک دید در شب ، سقف ماهواره ای با نمای پانوراما ، روشن شدن موتور از راه دور ، ورود بدون کلید ، درب عقب برقی بدون هندزو و ستون فرمان قابل تنظیم برخوردار هستند. قدرتمندترین و گرانترین مدل آن ، M50i ، همچنین دارای فضای داخلی چرمی ، ماساژ صندلی های جلو و کنترل آب و هوا مخصوص منطقه است.

2021 BMW X5 یک گزینه عالی برای خانواده ها است

تا آنجا که از فناوری پیش می رود ، X5 با مدل های رقیب با صفحه لمسی مرکزی دارای ناوبری و همچنین ادغام با Apple CarPlay و Android Auto برابری می کند. 2021 X5 دارای یک سیستم صوتی عالی است که دارای 10 بلندگو قابل توجه است. با داشتن بسیاری از موارد خوب ، X5 لوکس مطمئناً بیش از چند خانواده نیاز به SUV را تحت تأثیر قرار خواهد داد!


5 واقعیت در مورد تعویض موتور خودرو