چه زمان باید تیغه های برف پاک کن را عوض کنیم؟ 

برف پاک کن ها در اتومبیل ها واقعاً مهم هستند. اگر اسلحه یا خاکی در سپر جلوی شما گیر کند ، رانندگی برای آن بسیار سخت خواهد بود. اگر مجبور باشید با خیال راحت رانندگی کنید ، دید یک عامل اساسی است. اگر احساس می کنید برف پاک کن شما کار خوبی انجام نمی دهد یا به اندازه کافی روان نیست ، به این معنی است که زمان آن رسیده است که برف پاک کن خود را تغییر دهید.

چه زمان باید تیغه های برف پاک کن را عوض کنیم؟

1.مسائل مربوط به لاستیک

آیا لاستیک برف پاک کن های شما پاره ، شکافته یا ترک خورده به نظر می رسد؟ این نشانه ای است که به شما می گوید زمان آن رسیده است که برف پاک کن ها را تغییر دهید. اگر به نظر گرد باشد ، این نیز نشانه قدیمی بودن لاستیک برف پاک کن ها است و زمان تغییر آن فرا رسیده است.

علائم خرابی سر سیلندر

2.قاب های خم شده

شکل برف پاک کن شیشه شما ممکن است با گذشت زمان کمی خم شود. این ممکن است به چندین دلیل اتفاق بیفتد. یک دلیل عمده استفاده بیش از حد از برف پاک کن ها است. دلیل دیگر می تواند کارواش های خشن باشد. چنین قابهای خمشی می تواند منجر به تمیزکاری نادرست شیشه جلو شود. حتی اگر به نظر می رسد فریم های شما کاملاً کار می کنند ، به زودی متوقف می شوند.

3.رگه های شیشه جلو اتومبیل

علامت کاملاً واضح این است که وقت آن رسیده است که برف پاک کن خود را عوض کنید ، اگر پس از تمیز کردن رگه های آب و صابون باقی مانده باشد ، این نشانه دیگری است که زمان تغییر تیغه های برف پاک کن است. اما اگر حتی بعد از شستشو روی شیشه جلوی خود لکه یا آوار مشاهده کردید ، به این معنی است که برف پاک کن شما کثیف است و باید عوض شود. گاهی اوقات ، تمیز کردن پاک کن با دستمال کاغذی ممکن است کافی باشد ، اما برای حفظ امنیت در کنار آن ، بهتر است تیغه های برف پاک کن را تعویض کنید.

4. تغییرات فصلی

حتی اگر تیغه های برف پاک کن شما کاملاً خوب کار می کنند ، همیشه ایمن بودن بهتر از تأسف است. در تابستان های سخت دبی ، این احتمال وجود دارد که طوفان گرد و غبار منجر به شکستن یا پاره شدن لاستیک برف پاک کن شود. بنابراین ، بهتر است از برف پاک کن مناسب فصل استفاده کنید تا از تعویض عمومی.

5.صداهای عجیب و غریب

اگر شیشه جلو اتومبیل شما صدایی ایجاد می کند که وحشتناک و آزار دهنده است ، این دلیل دیگری است که شما می توانید شیشه جلوی اتومبیل خود را تغییر دهید. این صدا نه تنها تحریک کننده است بلکه به دلیل عدم تماس برف پاک کن با شیشه در نیمه وقت ، این صدا می آید. هنگامی که در جاده هستید ، این می تواند باعث مشکلات بینایی شود. بنابراین ، تغییر محافظ های برف پاک کن آسان تر است.

معمولاً سرویس دهنده های اتومبیل توصیه می کنند که هر 6-12 ماه یکبار برف پاک کن شیشه های اتومبیل خود را تعویض کنید. برف پاک کن های شیشه جلو اتومبیل از لاستیکی ساخته شده اند که قابل تجزیه هستند ، به طوری که موثرتر کار می کنند و دیگر مشکلی ایجاد نمی کنند.

علت گرم شدن بیش از حد خودرو در تابستان