مینی کمپینگ کدی کالیفرنیا دو نفر می خوابد و در زیر کالیفرنیای کاملا بزرگ قرار می گیرد

کمپرس فولکس واگن کدی کالیفرنیا 2020 - رانندگی 7

کمپر مبتنی بر وانت کدی از 29،965 پوند شروع می شود

دو نفر را در یک تخت تاشو می خواباند

تجهیزات استاندارد شامل یک آشپزخانه کوچک است

قیمت کمر جدید فولکس واگن کدی کالیفرنیا 29965 پوند است و از اواخر ماه مه برای پیش سفارش در دسترس خواهد بود. این یک اردوگاه کوچک دو نفره است که براساس ون Caddy ساخته شده است. این در زیر کالیفرنیا و گرند کالیفرنیا در محدوده کمپرس فولکس واگن قرار دارد.

فولکس واگن کدی کالیفرنیا را به عنوان یک مدل اندازه استاندارد و در بدنه ماکسی بزرگتر ارائه می دهد. مدل ماکسی 353 میلی متر بیشتر از نسخه معمولی است ، دارای فاصله دو محور (فاصله بین چرخ های جلو و عقب) که 215 میلی متر بیشتر است.

مینی کمپر که به طور رسمی برای خوابیدن دو نفر طراحی شده است ، دارای یک تخت خواب با ابعادی تقریباً کمتر از دو متر و عرض کمی بیش از یک متر است که آن را بین یک سینگل استاندارد و یک دوتایی کوچک قرار می دهد. شما باید با شریک خواب خود رابطه خوبی داشته باشید اما حداقل "عناصر فنر دیسک" برای بهبود راحتی.

کمپرس فولکس واگن کدی کالیفرنیا 2021 

مجموعه ای از صندلی های سبک کمپینگ و یک میز نیز در قسمت عقب قرار گرفته است ، در حالی که از دو کیسه ذخیره سازی مناسب برای انتقال وسایل بین خانه و چادر استفاده می شود. این موارد همچنین وقتی در شیشه های عقب بسته می شوند می توانند به عنوان صفحه نمایش حریم خصوصی دو برابر شوند.

فولکس واگن کدی کالیفرنیا 2020 - استاتیک 7

کدی کالیفرنیا همچنین دارای یک آشپزخانه کوچک مجهز به استاندارد است. این در صندوق عقب در زیر تخت نصب شده و به صورت جداگانه در قسمت های جداگانه ، از جمله اجاق گاز و محل نگهداری ظروف و غذا به بیرون کشیده می شود. مالکان در قسمت عقب کمپور آشپزی می کنند ، جایی که دریچه عقب باز به عنوان سایه بان برای جلوگیری از هرگونه بارندگی عمل می کند.

بهترین وسایل نقلیه آفرود برای سال 2021

برای یک "لمس عاشقانه" ، گزینه سقف شیشه ای پانورامایی بزرگ 1.4 متری نیز وجود دارد که برای خوابیدن در هنگام خواب مناسب است. یک چادر افزودنی اختیاری نیز موجود است که به قسمت عقب خودرو متصل می شود تا فضای زندگی موجود را افزایش دهد. طبق گفته VW ، چادر دو نفر می خوابد و به لطف "تیرهای هوا" قرار دادن آن ساده است.

فولکس واگن کدی کالیفرنیا 2020 - توسعه چادر 7

تجهیزات استاندارد شامل چراغ های جلو LED ، رینگ های آلیاژی 16 اینچ و ریل های سقف مشکی است. فضای داخلی از سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 8.25 اینچی ، بلوتوث ، رادیو DAB و تنظیم ارتفاع و کمر برای صندلی های جلو بهره می برد. تهویه مطبوع و آینه های تاشو برقی نیز در این اتاق گنجانده شده است.

خریداران همچنین می توانند بسته کالیفرنیا پلاس را با قیمت 960 پوند در نظر بگیرند که به یک صندلی جلو در جلو با دو نگهدارنده فنجان ، شیشه محافظ عقب ، یک جفت پورت شارژ USB و چراغ های عقب LED اضافه می کند. همچنین یک اینورتر 230 ولت مفید و یک سوکت دو پین به آن اضافه می کند.


کدی کالیفرنیا مجموعه ای از کمکهای راننده را برای راحت تر کردن سفرهای مسافت طولانی ارائه می دهد. این موارد شامل سیستم هشدار راننده VW ، کمک خط ، کروز کنترل با محدود کننده سرعت و سیستم کمک تریلر VW برای کمک به هنگام یدک کشیدن است.

نحوه رانندگی با اتومبیل دنده دستی

دامنه موتور از 29965 پوند برای بنزین 112 اسب بخاری 1.5 TSI که گیربکس دستی دریافت می کند ، شروع می شود. یک موتور 2.0 لیتری TDI دیزل 120 اسب بخار دارای یک گیربکس هفت سرعته DSG اتوماتیک است که قیمت آن از 34،699 پوند شروع می شود. خریداران همچنین می توانند مدل بزرگتر کدی کالیفرنیا ماکسی را در نظر بگیرند و قیمت اولیه را به 31285 پوند برای بنزین و 36،019 پوند برای دیزل افزایش دهند.