به دنبال افزایش تقاضا برای تلاش های سازگار با محیط زیست ، جنرال موتورز اطلاعیه جدیدی منتشر کرده است که مورد توجه ویژه علاقه مندان به خودروهای هیبریدی و برقی است. تا سال 2035 ، جنرال موتورز قصد دارد تا وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری تولید کند و آن را به بیشترین تعداد خط تولید خود تبدیل کند. و پنج سال دیگر ، جنرال موتورز قصد دارد کاملاً خنثی از نظر کربن باشد.

هدف جدید جنرال موتورز برای سال 2035 

این حرکت محبوبیت بیشتر اتومبیل های هیبریدی و الکتریکی را بیشتر تقویت می کند ، به این معنی که احتمالاً با سرعت بیشتری شاهد حضور آنها در جاده خواهیم بود. کسانی که در حال مطالعه وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی هستند ممکن است بخواهند از میزان وعده های جنرال موتورز و جزئیات اعلامیه آن مطلع شوند. در اینجا نگاه عمیق تری به آنچه می توانیم از جنرال موتورز در آینده انتظار داشته باشیم ، دارد.

انتقال GM به آینده ای کاملاً الکتریکی

در ژانویه 2021 ، جنرال موتورز (GM) آرم جدیدی را منتشر کرد که نشان دهنده اهداف آن برای تمرکز بر روی خودروهای هیبریدی و الکتریکی است - بدون شک این می تواند مقدمه ای برای اعلامیه اخیر آن در مورد تعهد به بهره وری انرژی و خنثی سازی کربن باشد. با سرمایه گذاری 27 میلیارد دلاری (بیش از 34 میلیارد دلار CAD) ، GM قرار است در 5 سال آینده وسایل نقلیه الکتریکی بیشتری را آزاد کند - 30 مدل کاملا الکتریکی را در مقیاس جهانی معرفی می کند ، به این معنی که 40٪ از مدل های GM شامل الکتریکی هستند وسایل نقلیه تا پایان سال 2035.


با تکیه بر اهداف مبتنی بر علم ، تمرکز بر الکتریسیته و انرژی های تجدیدپذیر ، GM قصد دارد تا سال 2040 کاملاً خنثی از کربن باشد - حتی برای تحکیم اهداف خود حتی برای 1.5 درجه سانتیگراد نیز تعهد جاه طلبی تجاری را امضا کند. GM با همکاری خود با صندوق دفاع از محیط زیست ، تحقق آینده ای کاملاً الکتریکی را در پیش خواهد گرفت و در تلاش است تا سال 2035 ضمن تقویت زیرساخت های شارژ برای تداوم این تلاش ها ، انتشار لوله های خروجی را کاهش دهد.

هدف GM ایجاد زیرساخت های مهم شارژ ، ارتقا the استفاده از وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی است

شکستن اهداف جدید GM برای بی طرفی کربن و بهره وری انرژی

جنرال موتورز اهداف بزرگی را در اعلامیه خود تعیین کردند ، اما آنها همچنین راهنمایی برای نحوه اجرای آنها ارائه داده اند. برای مبتدیان ، GM با تمرکز بر فناوری جدید آلایندگی صفر و همچنین وسایل نقلیه برقی باتری ، بازده سوخت را افزایش می دهد. به همین ترتیب ، GM همچنین تأمین انرژی 100٪ تجدیدپذیر را برای تأمین انرژی سایت های محلی و بین المللی خود آغاز می کند (به ترتیب با مهلت تخمینی 2030 و 2035).

کسانی که در آموزش مکانیک ترکیبی و الکتریکی هستند ممکن است علاقه مند باشند بدانند که این شرکت چگونه قصد دارد از وسایل نقلیه الکتریکی استفاده کند و آنها را تشویق کند. طبق اعلامیه خود ، GM در زنجیره تأمین و زیرساخت های خود تغییراتی ایجاد خواهد کرد. در تلاش برای تحقق تعهد خنثی در برابر کربن ، GM یک شورای پایداری برای هدایت پیشرفت آینده خود ایجاد کرده است - افزایش استفاده از مواد پایدار و کاهش انتشار.

جنرال موتورز قصد دارد با تمرکز بر فناوری انتشار صفر و وسایل نقلیه الکتریکی باتری ، بهره وری انرژی را افزایش دهد

اشاره های قابل توجه برای مکانیک ترکیبی و الکتریکی

مکانیک های ترکیبی و الکتریکی باید بدانند که GM علاوه بر وسایل نقلیه الکتریکی جدید ، همچنان مدل های سوخت گازی را به فروش می رساند. علاوه بر این ، GM اعلام کرد که هر زمان حذف انتشار کربن عملی نباشد ، برای جبران آلودگی به اعتبارات کربن اعتماد خواهند کرد. با تأیید اینکه جبران کربن راه حل ایده آلی نیست ، جنرال موتورز علاقه مند به بررسی گزینه های کارآمدتر است زیرا زمینه توسعه انرژی پایدار ادامه دارد.

گرچه این ادعاها چشمگیر و قابل توجه هستند ، اما حفظ چشم انداز واقع بینانه مهم است - با توجه به مقیاس کامل و عملی بودن این تلاش. در نهایت ، این اهداف توسط شرکت "آرزو" نامیده می شوند ، وعده ای محسوب نمی شوند. علاقه مندان به وسایل نقلیه هیبریدی و الکتریکی باید این نکته را در جهت حرکت رو به جلو داشته باشند (گرچه آینده قطعاً خوش بینانه به نظر می رسد).